اعلام زمان واریز یارانه آبان/ هر خانوار چقدر یارانه می‌گیرد؟

5f9c53347ccdf_5f9c53347cce2 یارانه معیشتی خانوار فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه معیشتی آبان‌ ماه شنبه (دهم آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار مشمول این طرح واریز می‌شود.

یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان

بر اساس اعلام سازمان هفدمندی یارانه ها ، در روز بیستم آبان ماه نیز ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. این یارانه مبلغی برابر با ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان دارد.به این ترتیب یک خانواده پنج نفره عادی کشور ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی بنزین، ۳۰۰ هزار تومان یارانه خرید کالاهای اساسی و ۲۲۷ هزار تومان یارانه نقدی دریافت خواهد کرد که در مجموع ۷۳۲ هزار تومان برآورد می‌شود.

خانوار پنج نفره تحت پوشش نهادهای حمایتی، ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی بنزین، ۶۰۰ هزار تومان یارانه خرید کالاهای اساسی و ۶۱۰ هزار تومان یارانه نقدی دریافت خواهند کرد که در مجموع یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان می‌شود. میزان یارانه نقدی برای این گروه از خانوارها در سال جاری ۱۲۲ هزار تومان تصویب شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توئیت احمدی‌نژاد خطاب به امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه

ج اکتبر 30 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی رئیس جمهور سابق ایران در توییتی انگلیسی نسبت به حوادث اخیر فرانسه و اظهارات اسلام ستیزانه رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد. احمدی نژاد نوشت: امانوئل مکرون! در دوره عزم جهانی برای نفی تعصبات نژادی، جغرافیایی و مذهبی و برپایی جهان انسانی، آیا کمک به باز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000