قول ماکرون برای ادامه “تدابیر ملموس”مقابله با به اصطلاح “اسلام رادیکالی”

سیاسی/ بین الملل 5f8f3266cb233_5f8f3266cb23f رئیس‌جمهوری فرانسه امروز، سه‌شنبه متعهد شد "تدابیر ملموس" برای مقابله با آنچه "اسلام رادیکالی" می‌خواند را افزایش دهد.

امانوئل ماکرون در سفر به شهر بوبینی گفت: مساله اصلا حرف‌ و اظهارات جدید نیست، شهروندان باید منتظر اقدامات باشند.

وی اشاره کرد، تدابیر ملموسی که در روزهای اخیر علیه جمعیت‌ها و افرادی اتخاذ شد شتاب بیشتری خواهند گرفت. این تدابیر کسانی که حامل طرح اسلام رادیکالی به معنای ایدئولوژی نابودگر جمهوری هستند را هدف می‌گیرند.

رئیس‌جمهوری فرانسه ادامه داد: حرف‌هایی که زدیم، شری که آن را نامیدیم و استراتژی که آن را شرح می‌دهد … شهروندان امروز باید محافظت شوند شهروندان مسلمان ما باید در کشور علیه شر اسلام رادیکالی محافظت شوند.

ماکرون تاکید کرد، گروه "شیخ یاسین" که تندروی مراکشی – فرانسوی به نام عبدالحکیم الصفریوی آن را بنیان گذاشته فردا، چهارشنبه در کابینه منحل خواهد شد زیرا ثابت شده که مستقیما در سر بریدن معلم تاریخ دست داشته است.

این معلم در شهری نزدیکی پاریس بعد از نشان دادن تصویری کاریکاتوری از حضرت محمد (ص) در صحبتش از آزادی بیان سر بریده شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 پروژه مسکن ملی تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد

س اکتبر 20 , 2020
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که تا چند روز آینده اولین پروژه مسکن ملی با حضور رییس جمهوری افتتاح می‌شود به مردم قول داد که این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد. محمد اسلامی سه‌شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی با اشاره به طرح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000