رایزنی دستیار ارشد ظریف با نماینده ویژه سوئد در امور یمن  

سیاسی/ سیاست خارجی 5f6b4251a957d_5f6b4251a9582 دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی به صورت مجازی با نماینده ویژه سوئد در امور یمن گفت‌وگو کرد.

در گفتگوی انجام شده طرفین ضمن بررسی آخرین تحولات و اوضاع در یمن و شرایط دشوار ناشی از شیوع بیماری کرونا، راه های رفع مشکلات موجود و شیوه های محتمل جهت ارسال کمک های غذایی و دارویی برای مردم یمن را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین دوطرف بر ضرورت یافتن راه حل سیاسی برای پایان دادن به جنگ در یمن از طریق برگزاری گفتگوهای یمنی – یمنی تاکید کردند.

علی اصغر خاجی در این گفتگو، بمباران و حملات نظامی علیه مردم مظلوم یمن و محاصره آنها را اقدامی غیر انسانی و در تضاد با اصول و مقررات بین المللی دانست و از جامعه جهانی خواست که مانع تداوم آن گردد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش قیمت دلار امروز دیگر تقصیر کسی نیست/ با کمبود منابع مواجهیم

چ سپتامبر 23 , 2020
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید اکنون کسی در کشور مسبب افزایش قیمت ارز نیست چرا که با یک حساب ساده می‌توان مشاهده کرددرشرایط کمبود منابع، اداره کشور با درآمد فعلی در وضعیتی جز این ممکن نخواهد بود. مجیدرضا حریری در رابطه با دلایل افزایش قیمت ارز گفت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000