فخرفروشی ترامپ درباره دریافت جایزه‌ای که وجود خارجی ندارد؛ “جایزه خلیج خوک‌ها”!

خلیج خوک‌ها، مکان حمله ناکام توسط تبعیدی‌های کوبایی تحت حمایت آمریکا بود که با انقلاب فیدل کاسترو مخالف بودند. در حالی که هیچ جایزه‌ای، نام این رویداد سال ۱۹۶۱ را به خود نگرفته است، با این وجود ترامپ تأیید انجمن خلیج خوک‌ها را به دست آورد.

به گزارش خبر فوری، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ روز یکشنبه فخر فروخت که “جایزه پرافتخار خلیج خوک‌ها” را از کوبایی‌های میامی دریافت کرده است! در حالی که رقیب ریاست جمهوری دموکراتیک خود جو بایدن را “افتضاح با اسپانیایی‌ها” توصیف کرد.

وی در توییتی نوشت: جو بایدن خوابالو ۴۷ سال را در سیاست گذرانده که در طول آن‌ها با اسپانیایی‌ها افتضاح بوده است. حالا او بر برنی سندرز عاشق کاسترو حساب باز کرده که به او کمک کند. این جواب نمی‌دهد! یادت باشد، کوبایی‌های میامی به من جایزه پرافتخار خلیج خوک‌ها را به پاس همه کارهایی که من برای جمعیت بزرگ کوبایی‌ها انجام داده‌ام، اعطا کرده‌اند.

با این وجود ظاهراً ترامپ این جایزه را از خود ابداع کرده، چرا که کاربران اینترنت فوراً اشاره کردند که جایزه‌ای به نام “جایزه خلیج خوک‌ها” وجود ندارد. آنچه ترامپ دریافت کرد، تأییدی از انجمن مجروحان خلیج خوک‌ها در سال ۲۰۱۶ بود. خلیج خوک‌ها، مکان حمله بدیمن و مورد حمایت آمریکا توسط تبعیدی‌های کوبا است که به طور ناموفقیت‌آمیزی علیه دولت فیدل کاسترو رخ داد.

‌کاربران توییتر ترامپ را به خاطر “ابداع” این جایزه مسخره کردند، حمله خلیج خوک‌ها را یک “فاجعه سیاست خارجی” نامیدند و پیشنهاد کردند این جایزه‌ای است که ترامپ حتما باید دریافت کند.

یکی از کاربران توییتر نوشت: فقط یک نکته کوچک در مورد این “جایزه”- آن هم اینکه وجود ندارد! اما اگر هم وجود داشت، برای اعطا به ترامپ مناسب بود چرا که یک شکست بزرگ و مهم و فاجعه سیاست خارجی بود.

کاربر دیگری نوشت: اگر کمترین چیزی راجع به خلیج خوک‌ها بدانید، خواهید دانست که رویدادی نیست که نامش را بر روی یک جایزه بگذارند.

‌ مردم اشاره کردند که ترامپ از سوی متولدان کوبایی شرکت‌کنندگان در حمله فوق مورد تأیید قرار گرفته بود، اما یادآور شدند که تأیید جایزه نیست.

یکی از کاربران نوشت: از این گذشته، نور بن‌لادن، خواهرزاده اسامه بن لادن نیز اخیراً ترامپ را مورد تأیید قرار داد. آیا این به این معنی است که ترامپ جایزه اسامه بن‌لادن را دریافت کرده است؟

کاربر دیگری نوشت: او در سال ۲۰۱۶ تأییدی از انجمن مجروحان خلیج خوک‌ها دریافت کرد. این یک جایزه نبود. ترامپ یدی طولانی در تبدیل تأییدها و دیگر ناجایزه‌ها، به جایزه دارد!

یکی از کابران نیز تصویری را به اشتراک گذاشت که شامل چندین جایزه برای ترامپ، از جمله برای نژادپرستی، تجاوز، دزدی و حماقت بود.

منبع: ایسنا

دونالد ترامپ
کوبا

پست بعدی

رکوردزنی روزانه دلار و سکه؛ شکاف نرخ آزاد و رسمی یورو از ۴ هزارتومان گذشت 

د سپتامبر 14 , 2020
در پی افزایش ۲۸۰ تومانی نرخ رسمی عرضه ارز، قیمت دلار آمریکا در معاملات روز یکشنبه بازار آزاد تهران حدود ۷۰۰ تومان بالاتر رفت و به آستانه ۲۷ هزار تومان رسید و قیمت هر قطعه تمام سکه طلا نیز به مرز ۱۳ میلیون تومان رسید. بانک مرکزی ایران روز یکشنبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000