آذری جهرمی: اینترنت رایگان دانشجویی تا هفته اول مهر فعال می‌شود

5f5e24c40f52d_5f5e24c40f530

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رایزنی برای تأمین اعتبار بسته‌های اینترنتی رایگان آموزش مجازی، گفت: در تلاشیم تا با تأمین اعتبارات، بسته‌های رایگان دانشجویان تا هفته اول مهرماه فعال شود.

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: قرار بود یک بسته اینترنتی رایگان برای آموزش مجازی از روز شنبه به معلمان تعلق بگیرد که به دلیل تأمین منابع مالی دچار اندکی تأخیر شد.

وی افزود: در حال آخرین هماهنگی‌ها برای تامین منابع هستیم و تلاش می‌کنیم که تا اوایل هفته آینده بسته ویژه اینترنت به معلمان تعلق گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تعلق بسته‌های اینترنتی رایگان به دانشجویان نیز، گفت: دانشگاه‌ها و دانشجویان نیز درخواستی داشتند که این بسته‌ها به آن‌ها هم تعلق گیرد، ما موافقت کردیم.

وی به استفاده دانشجویان از نرم افزار‌های خاص آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: لیست اولیه را از وزارت علوم گرفتیم و تلاش می‌کنیم تا هفته اول مهرماه همه این‌ها بسته‌ها را در شبکه رایگان کنیم.

آقای آذری جهرمی خاطر نشان کرد: فعالسازی همه این بسته‌ها به حدود ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اصل بحث ما نیز اکنون تامین منابع است.

وی تصریح کرد: بسته دانش آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان ان شاءالله سریعا تعلق می‌گیرد و همچنین سامانه‌های دانشگاه‌ها نیز برای استفاده دانشجویان رایگان می‌شود.

وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه برخی دانش آموزان و والدین نسبت به کندی اینترنت سیم کارت‌های آموزش مجازی نیز گفت: کسانی که از سیم‌کارت‌های انارستان استفاده می‌کنند بدانند که این سیم کارت‌ها به صورت پیش فرض اصلاً دارای اینترنت نیستند که کند باشد.

منبع: صداوسیما

آذری جهرمی
اینترنت رایگان
وزیر ارتباطات

پست بعدی

خودرو زیر ۱۰۰ میلیون تومان نایاب شد

ی سپتامبر 13 , 2020
دیگر خودروی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در بازار وجود ندارد؛ این را می‌شود با نگاهی به قیمت‌ها در بازار خودرو مشاهده کرد. بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که برای خرید خودروی داخلی باید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرد. گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000