خاندوزی: دولت و مجلس مقصر بخش مسکن هستند/ ویدئو

5f5cbc4266fd4_2020-09-12_16-47

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود آنکه دلالان بلاهای زیادی را سر مسکن آوردند اما باز هم دولت و مجلس مقصر هستند زیرا آنها سیاست‌گذار بوده و باید آنرا کنترل می‌کردند.

سیداحسان خاندوزی امروز ‌شنبه ۲۲ شهریور در برنامه یه روز تازه شبکه ۵ سیما اظهار داشت: نه تنها مردم در زمینه بحران مسکن مقصر نیستند بلکه حتی اگر آن چند هزار دلال و سوداگر بازار مسکن که بلاهای اخیر را در این روزهای سخت بر سر بازار مسکن آورده‌اند اما باز هم سیاستگذار مقصر اصلی است، زیرا مجلس و دولت قوانینی وضع نکردند که آب گل آلود را شفاف کنند. سیاست گذار باید طوری ریل گذاری کند که دلال و سوداگر بداند اگر وارد بازار شفاف کشور شود رصد شده و مقدار خرید و فروشش در هر روز مشخص بوده و مابه التفاوت سود آن روشن است و نمی‌تواند از آب گل آلود ماهی بگیرد.

منبع: خبرفوری

بازار مسکن
دلالان

پست بعدی

سریال‌های ترکی به کشورهای آمریکای لاتین هم نفوذ کردند

ش سپتامبر 12 , 2020
سریال‌های ترکی در میان مخاطبان کشورهای آمریکای لاتین بسیار پرطرفدار بوده و گاهی شبکه‌های تلویزیونی این کشورها را به تصرف خود درآورده‌اند. الجزیره با اعلام این خبر توضیح داده است: «سریال‌های ترکی قبل از آمدن کرونا شبکه‌های کشورهای آمریکای لاتین را تصاحب کرده و به بیشترین درصد تماشا میان آمریکایی‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000