اصولگراها به نتیجه قطعی برای نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌اند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تا جایی که من اطلاع دارم تاکنون هیچ کدام از تشکل‌ها و جریانات اصولگرا برای نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری به نتیجه قطعی نرسیده‌اند.

احمد کریمی اصفهانی گفت: گمانه زنی‌ها در نزدیکی انتخابات زیاد است و افراد به فراخور حال خود یا تشخیص خود یا گروه و تشکلی که به آن وابسته اند، اسامی مختلفی را نام می برند؛ این به این معنی نیست که افرادی که آن‌ها نام می برند حتما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند؛ افرادی که اسامی آن‌ها برای نامزدی ریاست جمهوری مطرح می‌شود فعلا در حد پیش بینی و حدس و گمان است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: تا جایی که من اطلاع دارم تاکنون هیچ کدام از تشکل‌ها و جریانات اصولگرا برای نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری به نتیجه قطعی نرسیده‌اند.

او در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که امتحان خود را پس داده باشد و با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، سبقه اقتصادی او باید بیشتر از قسمت‌های دیگر باشد و از مسائل و مشکلات اقتصادی اطلاع کافی داشته باشد.

کریمی اصفهانی در پایان گفت: رئیس جمهور آینده باید خود را با خرد جمعی تطبیق دهد و همکارانش را فارغ از مسائل جناحی انتخاب کند و بتواند بعد از مشکلاتی که در دولت های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم داشتیم، برای حل مشکلات کشور تلاش کند.

5f5a2de8c66d5_5f5a2de8c66d9

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اصولگرایان
نامزد انتخاباتی
انتخابات ریاست جمهوری 1400

پست بعدی

اولین واکنش کرملین به اتهام‌زنی پمپئو علیه روسیه

پ سپتامبر 10 , 2020
سخنگوی کرملین امروز اتهام‌زنی‌های بامداد امروز «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به مقام‌های عالیرتبه روسیه درباره مسمومیت «الکسی ناوالنی» یکی از چهره‌های مخالف کرملین، را نادرست و غیرقابل قبول توصیف کرد. پسکوف در خصوص لفاظی‌های پمپئو گفت: «ما اظهارات وی را شنیدیم. علاقمندیم که دلایل این حادثه را دریابیم. معتقدیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000