تجمع اعتراض‌آمیز مردم قزوین در محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص)

مردم شهر قزوین همزمان با سایر استان‌های کشور ظهر امروز با برگزاری تجمع اعتراض خود را به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند.

مردم قزوین ظهر امروز با برپایی تجمعی در مسجد امام حسن عسگری (ع) قزوین اعتراض خود را نسبت به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در این مراسم اظهار کرد: این تجمع پیوستن به خیل عظیم دین، خدا و ارزش‌های عدالت و معنویت است.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که در خیلی از کشورها جمعیت زیادی از مردم مسلمان و غیرمسلمان به این توهین واکنش نشان داده و اعتراض می‌کنند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: این کار توسط کسانی انجام می‌شود که تنها مدعی تمدن هستند اما در واقع همان کسانی هستند که در دوره جاهلیت قبل از اسلام زیست می‌کرده‌اند.

وی بیان کرد: اگر عده‌ای در عصر جاهلیت تعدادی از کودکان خود را زنده به گور می‌کردند امروز شاهدیم که با حمایت همین کشورهای به ظاهر متمدن از تروریست‌ها و فروش سلاح به آنها، هربار که جایی بمب‌باران می‌شود تعداد زیادی از مردم و زن و کودک بیگناه نیز قتل عام می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: این رفتار گویای این است که این کشورهای به ظاهر متمدن جاهل‌تر و خطرناک‌تر از انسان‌های عصر جاهلیت هستند.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: علت دشمنی دشمنان این است که می‌بینند خیل عظیم مسیحیان مؤمن و معتقد به حضرت مسیح و انجیل تحریف نشده، بهترین دوستان مسلمانان خواهند شد.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای نیز در محکومیت حرکت سخیف و زشت نشریه فرانسوی قرائت شد و با فریادهای الله اکبر مورد تأیید حاضرین قرار گرفت.

5f5a1b4df102f_5f5a1b4df1031

منبع: مهر

تجمع اعتراضی
توهین به مقدسات
قزوین

پست بعدی

چند نکته ضدکرونایی برای دانش‌آموزان

پ سپتامبر 10 , 2020
در حال حاضر که فصل بازگشایی مدارس رسیده و همچنان هم در شرایط کرونایی به سر می بریم، باید به دانش آموزان یادآوری کنیم که سال تحصیلی امسال با سال های قبل متفاوت است و لازم است یکسری نکات و مسائل بهداشتی را رعایت کنند. در این دوران ضروری است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000