سفر محرمانه هیئت چاد به اراضی اشغالی

مرکز پخش رژیم صهیونستی با اشاره به سفر محرمانه یک هیئت از چاد به اراضی اشغالی اعلام کرد که این هیئت امروز با نخست وزیر این رژیم دیدار می‌کند.

این مرکز امروز (سه‌شنبه) گزارش داد، هیئت چاد به ریاست عبد الکریم دِبی، پسر ادریس دبی، رئیس جمهوری این کشور شامل مشاور امنیت ملی چاد و برخی مسؤولان اطلاعاتی این کشور شامگاه دوشنبه به صورت مخفیانه وارد اراضی اشغالی شد و قرار است امروز با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و الی کوهن، وزیر اطلاعات این رژیم دیدار کند.

درباره سفر این هیئت و یا برنامه‌های آن از قبل اطلاع‌رسانی نشده بود.

کوهن نیز در گفت‌وگو با مرکز پخش این رژیم بر حضور این هیئت از چاد در اراضی اشغالی تاکید کرد.

این مرکز با اشاره به دیدار حدود یک سال و نیم قبل رئیس جمهوری چاد با کوهن در دوره‌ای که وزیر اقتصاد بود، تاکید کرد: هیئت چاد درباره تقویت همکاری‌های اقتصادی خود با اسرائیل گفت‌وگو خواهد کرد.

ادریس دبی، رئیس جمهوری چاد اواخر نوامبر ۲۰۱۸ برای اولین بار سفر رسمی به اراضی اشغالی داشت.

این کشور آفریقایی مسلمان سال ۱۹۷۲ روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده بود.

نتانیاهو اوایل سال ۲۰۱۹ به چاد سفر کرده و در آنجا ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان دو طرف را اعلام کرد.

منبع: ایسنا

چاد
اسرائیل

پست بعدی

فیلم جدید نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در راه است

س سپتامبر 8 , 2020
فیلم "تفریق" به کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی امیررضا کوهستانی و مانی حقیقی قرار است به زودی جلوی دوربین برود. "تفریق" تازه‌ترین فیلم مانی حقیقی، فیلم‌ساز مطرح سینما، در مسیر تولید پروانه‌ ساخت گرفت. طبق گزارشات جدید، شورای پروانه ساخت، با ساخت فیلم‌نامه‌ی "تفریق" اعلام موافقت کرد. سینمایی "تفریق" به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی امیررضا کوهستانی و مانی حقیقی قرار است به زودی جلوی دوربین برود. نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار دو بازیگر اصلی هستند که در "تفریق"، تازه‌ترین فیلم مانی حقیقی جلوی دوربین می‌روند. اسامی سایر بازیگرانی که قرار است در این فیلم به ایفای نقش ب..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000