هشدار نسبت به وقوع تندباد لحظه ای در برخی مناطق کشور

هشدار نسبت به وقوع تندباد لحظه ای در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای و برخورد صاعقه در برخی استان ها طی دو روز آینده هشدار داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از بارندگی در مناطق مرتفع، رگبار باران و رعد و برق گاهی توأم با تندبادهای لحظه‌ای و برخورد صاعقه فردا برای ارتفاعات استان‌های گلستان، مازندران و سمنان، شمال آذربایجان غربی، شرق خراسان شمالی و شمال غرب خراسان رضوی، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، غرب و جنوب شرق فارس و غرب هرمزگان و پنجشنبه برای شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس بویژه شمال و جنوب شرق آن، غرب هرمزگان خبر داد.

بر طبق این هشدار احتمال آبگرفتگی، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و جاری شدن مسیل‌ها و اخلال در فعالیت‌های کشاورزی وجود دارد و به همین دلیل سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در تردد، چرای دام و اتراق در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها، کنترل و بازگشایی آبروها و اتخاذ تمهیدات لازم برای محصولات کشاورزی دپو شده در فضای باز هشدار داده است.

پست بعدی

واکنش بهنوش بختیاری به شایعات مربوط به محمدرضا فروتن/ عکس

س سپتامبر 8 , 2020
بهنوش بختیاری بازیگر سینما به شایعات تکذیب شده در مورد تغییر جنسیت محمدرضا فروتن واکنش نشان داد. بهنوش ‌بختیاری‌ با انتشار عکسی از خود و فروتن نوشت: افرادی که در مسیر زندگی به بلوغ عاطفی و فکری و شخصیتی میرسند، خودبخود، در سکوتی خاص قرار میگیرند. برای این افراد، قضاوت شدن توسط دیگران، اهمیتی ندارد، زیرا که آنان، نگران تصویر ذهنی دیگران در مورد خودشان نیستند. این افراد از میدان مسابقه، خارج شده اند، و خود را با دیگران مقایسه نمیکنند، حتی اگر دیگران، آنها را بازنده بدانند، برایشان، اهمیتی ندارد. افراد بالغ به نقطه ای رسیده اند که فهمیده اند، زندگی، مثل یک بازی، برای آمدن و نماندن است. آنها ف..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000