نگرانی نوید محمدزاده برای وضعیت باشگاه استقلال/ عکس

نوید محمدزاده برای اعتراض به قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی، پیامی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و آن را آخرین ضربه به استقلال دانست.

چندی پیش، قانونی مبنی بر منع جذب بازیکن و مربی خارجی توسط باشگاه‌های فوتبال کشورمان تصویب شد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.

این قانون، اینک برای باشگاه استقلال که به دنبال جذب دوباره آندره‌آ استراماچونی، مربی ایتالیایی سابق خود است، دردسر ساز شده است.

در همین ارتباط، نوید محمدزاده در جهت حمایت از استقلال، پیامی را با عنوان هشتگ وزارت ورزش و جوانان منتشر کرد و نوشت: «قانون جدید. آخرین تلاش. آخرین سال ریاست. آخرین ضربه به استقلال.»

5f5628c33c429_5f5628c33c42a

منبع: خبرآنلاین

نوید محمدزاده
استقلال تهران

پست بعدی

پلمب واحد‌های صنفی و اقامتی متخلف در محمودآباد

د سپتامبر 7 , 2020
۱۲ واحد صنفی و اقامتی متخلف در شهرستان محمودآباد پلمب شد. سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد، گفت: به منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی طرح نظارت بر واحد‌های صنفی و اقامتی در این شهرستان به اجرا در آمد. او افزود: ماموران در اجرای این طرح ۹ واحد صنفی را به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی، قوانین صنفی و انتظامی پلمب کردند. سرهنگ حسین زاده از پلمب ۳ واحد اقامتی به دلیل عدم رعایت ضوابط قانونی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد با توصیه شهروندان و متصدیان واحد‌های صنفی به رعایت دستورالعمل‌های صنفی و موارد قانونی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. شهرستان محمودآباد یکی از شهرستان‌های استان مازندران است. ۱۲ واحد صنفی و اقامتی متخلف در شهرستان محمودآباد پلمب شد. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) حوادث/ دادگاه 17 شهریور 1399 - 19:00 سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد، ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000