۲۳۰ مسموم در پی انفجار تانکر حامل گاز کلر/ حال ۲ نفر وخیم است

۲۳۰ مسموم در پی انفجار تانکر حامل گاز کلر/ حال ۲ نفر وخیم است

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از انفجار تانکر حامل گاز کلر در ایلام و مسمومیت ۲۳۰ نفر تا به این لحظه خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد جزئیات این حادثه اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴:۳۰ امروز (جمعه)، گزارشی مبنی بر نشت گاز کلر به دلیل انفجار مخزن حامل این گاز در روستای زنجیره علیا از توابع سرابله استان ایلام، به وزارت بهداشت اعلام شد.

وی با اشاره به انتقال هرچه سریع‌تر مسمومین و اعزام بالگرد اورژانس هوایی به محل افزود: با توجه به این حادثه، اورژانس ١١٥ ایلام بصورت کاملاً آماده باش درآمد و بلافاصله نیروهای اورژانس برای امدادرسانی و انتقال مسمومین به محل اعزام شدند.

خالدی افزود: در پی این حادثه، تا این لحظه ٢٣٠ نفر دچار مسمومیت شدند که پس از انجام اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس ١١٥ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: ١٢ نفر از مسمومین با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به احتمال افزایش تعداد مراجعات گفت: مسمومین بستری در بیمارستان امام علی (ع) سرابله به جهت احتمال افزایش تعداد مراجعات، با تلاش تکنسین‌های اورژانس ١١٥ به بیمارستان امام خمینی (ره) استان ایلام انتقال داده شدند.

خالدی افزود: حال عمومی همه افراد بجز ٢ نفر که سابقه بیماری آسم دارند مساعد گزارش شده و یک نفر نیز در بخش مراقبتهای ویژه بستری می‌باشد.

وی ادامه داد: کارشناسان مرکز سلامت محیط کار ایلام برای نظارت و بررسی، در محل حادثه حضور و کارشناسان مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت در حال پایش این حادثه می‌باشند.
خالدی افزود: بیمارستان‌ها، مرکز اورژانس ١١٥ ایلام و همچنین بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال هرچه سریع‌تر مسمومین از بیمارستان امام علی (ع) سرابله به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام، درحالت آماده باش کامل می‌باشند.

پست بعدی

دادستانی رومانی: قاضی منصوری خودکشی کرده بود

ج سپتامبر 4 , 2020
دادستانی رومانی تایید کرد که قاضی منصوری در هتلی در بخارست خودکشی کرده بود. به گزارش رومانیاتی‌وی ، دادستان‌های رومانی روز جمعه اعلام کردند که قاضی منصوری در ماه ژوئن با پرشی از طبقه پنجم یک هتل در بخارست دست به خودکشی زده است. دفتر دادستانی بخارست که این هفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000