رابطه جنسی مادر هوس‌باز با دختر و پسرش

5f4f5e3a38b3e_2020-09-02_13-26 مادری به دلیل ازدواج با پسرش در دادگاه به جرم رابطه نامشروع مادر با پسر، محاکمه شد.

پاتریشیا اسپان یکی از مادرانی است که رابطه نامشروع او با فرزندانش خبرساز شده است چرا که وی در سال‌های اخیر دوبار با فرزندان خود ازدواج کرده است.

این مادر از ازدواج اول خود صاحب سه فرزند شد، یک دختر و دو پسر پاتریشیا به دلایل نامشخصی قیمومیت فرزندان خود را از دست داد و فرزندان او با پدربزرگ و مادربزرگ پدری خود زندگی کردند.

حدود دو سال پیش خانم اسپان و دخترش میستی یکدیگر را بعد از مدتها ملاقات کردند.

این مادر برای ازدواج با دخترش به لحاظ قانونی مشکلی نداشت، چرا که با وجودی که وی مادر بیولوژیکی میستی بود، اما در گواهی تولد میستی نام وی به عنوان مادر درج نشده است. پاتریشیا در هنگام ازدواج با دخترش از نام فامیل خودش و دخترش استفاده نکرد و نام فامیلی جدیدی برای خود و دخترش که همسرش نیز به شمار می‌رفت برگزید.

پس از برملا شدن این ماجرا و در پی تحقیقات پلیس بر روی جزییات آن مشخص شد که این اولین باری نبوده که پاتریشیا با فرزند خود پیوند ازدواج بسته است. در سال 2011 میلادی رابطه نامشروع مادر با پسرش که در آن زمان 18 سال داشته ازدواج کرده و سپس در سال 2013 میلادی از او طلاق گرفته بود.

میستی سپتامبر امسال برای پایان دادن به ازدواج با مادرش برگه های طلاق را امضا کرد. وی دلیل جدایی را اغفال و زنای با محارم ذکر کرده است.

میستی مدعی است که پیش از رابطه نامشروع با مادرش، او به وی گفته بود که در این باره با سه وکیل مشورت کرده است و متوجه شده که این مساله ایراد قانونی ندارد.

یک دادگاه منطقه‌ای پاتریشا را به «رابطه جنسی مادر با پسرش» محکوم کرده است و او از سوی قاضی به 10 سال زندان تعلیقی محکوم شده است اما تا زمانی که میستی مجددا به داگاه مراجعه و علیه مادرش اعلام جرم نکند، وی زندانی نخواهد شد.

او همچنین به مدت دو سال تحت نظارت خواهد بود. این مادر 43 ساله و دختر 25 ساله‌اش به دلیل زنای پی در پی از سوی دادگاه ملزم به پرداخت جریمه ده هزار دلاری به جرم زنای با محارم شدند.

منبع: راهبرد معاصر

رابطه جنسی
پسر جوان
مادر و دختر
دستگیری
محاکمه

پست بعدی

رئیس و اعضای کمیته کشوری ساخت واکسن کووید ۱۹ منصوب شدند

پ سپتامبر 3 , 2020
وزیر بهداشت، با صدور احکام جداگانه ای رئیس و اعضای کمیته کشوری ساخت واکسن کووید ۱۹ را منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی، در این احکام، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر را به عنوان رئیس کمیته کشوری ساخت واکسن کووید ۱۹ منصوب کرد. همچنین، علیرضا بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران، سید محمود مسیحا هاشمی مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی، سیدعلیرضا حسینی رئیس اداره مطالعات بالینی و مراقبت‌های دارویی و احسان شمسی کوشکی دبیر کمیته اخلاق در پژوهش، به عنوان اعضای کمیته ملی واکسن کووید ۱۹ منصوب شدند. کد خبر 5014627 حداقل یک واکسن کووید ۱۹ تا زمستان تایید می شود اولین کارآزمایی بالینی تولید داروی..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000