در یک کمپ برهنگان در فرانسه ظرف چند روز، صد نفر کرونا گرفتند

5f44eb38561e5_2020-08-25_15-13 مسئولان یک کمپ برهنگان در فرانسه اعلام کردند که آمار ابتلا به کووید ۱۹ در این مکان «به طرز بسیار نگران‌کننده‌ای» افزایش یافته و به نزدیک ۱۰۰ نفر رسیده است.

کمپ «کپ داگد» در ساحل مدیترانه در جنوب فرانسه که ویروس کرونا در آن شدیدا شیوع یافته، بهشت برهنه‌گرایان در اروپا قلمداد می‌شود. اما مقامات حوزه بهداشت فرانسه روز یکشنبه ۲۳ مه (یکم شهریور) در مورد استفاده از این ساحل هشدار دادند. تنها در روز چهارشنبه گذشته ۵۷ و روز دوشنبه ۳۸ مورد مثبت آزمایش کووید در این مکان تفریحی گزارش شده است.

سازمان بهداشت استان «ارو» که این مکان در آن واقع شده اعلام کرد در روزهای اخیر در میان کسانی که به ساحل برهنگان رفته‌اند شمار مبتلایان به کووید ۱۹ چهار برابر بیشتر از آمار کسانی بوده که در خود شهر «اگد» در همسایگی این مجموعه، کرونا گرفته‌اند.

در فرانسه تاکنون بیش از ۲۸ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و افزون بر ۳۰ هزار نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند. از ماه مه تا کنون که مقررات قرنطینه در فرانسه برداشته شده، آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این کشور بالاتر رفته است.

منبع: یورونیوز

برهنه شدن
ویروس کرونا
فرانسه

پست بعدی

حمله افراد مسلح به صبا سحر، بازیگر سینما و افسر شناخته‌شده پلیس افغانستان

س آگوست 25 , 2020
پلیس کابل از حمله افراد مسلح ناشناس به صبا سحر، فیلمساز، بازیگر سینما و از افسران پلیس زن در شهر کابل خبر داد. گفته شده است در این حمله خانم سحر زخمی شده است و در بیمارستان به سر می‌برد. فردوس فرامرز، سخنگوی پلیس کابل گفت که صبح امروز (سه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000