واکنش محیط‌زیست به فیلم جنجالی خواننده مشهور با یک توله شیر

مدیرکل دفتر حیات‌وحش سازمان محیط زیست نسبت به انتشار فیلم بغل کردن یک توله شیر توسط خواننده مشهور کشورمان در فضای مجازی واکنش نشان داد.

شهاب الدین منتظمی درباره حواشی مربوط به انتشار فیلم علی زند وکیلی با یک توله شیر در فضای مجازی اظهار کرد: در حال پیگیری این ماجرا هستیم و امیدواریم این هنرمند کشورمان از روی دوستی و احساسات آن حرف‌ها را زده باشد.

مدیر کل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با بیان اینکه منزل مسکونی، محل نگهداری از حیات وحش نیست، گفت: حیات وحش تکلیفش مشخص است.

منتظمی تصریح کرد: سازمان محیط زیست به مرکزی که این عمل در آن انجام شده، تذکرهای لازم را داده است و قطعاً این ماجرا را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است، چندی پیش علی زند وکیلی خواننده کشورمان در صفحه اینستاگرام خود فیلمی را منتشر کرد که در آن یک توله شیر را بغل کرده بود و آن را می‌بوسید و در آن فیلم گفت که قصد دارد این توله شیر را نزد خود نگه دارد. انتشار این ویدیو بازخوردهای زیادی در صفحات مجازی از سوی دوستداران حیات وحش و محیط زیست داشت، بازخوردهایی که سبب شد این خواننده مشهور این ویدیو را از صفحه شخصی خود پاک کند و در پی آن یک مطلب عذرخواهی منتشر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

علی زندوکیلی
محیط زیست
توله شیر

پست بعدی

بلاتکلیفی تایید حکم شهدای سلامت در پیچ و خم وعده‌ها

د آگوست 24 , 2020
با وجود گذشت بیش از یک ماه از وعده رئیس بنیاد شهید برای صدور حکم شهادت مدافعان سلامت به عنوان شهید خدمت، هنوز این امر عملی نشده و حکم شهدای سلامت تایید نشده است. خبرگزاری مهر؛ گروه جامعه: قریب به ۷ ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و در این مدت کادر درمان به عنوان خط مقدم مقابله با این ویروس، بیش از هر قشر دیگری دچار آسیب و فشار شده‌اند. به طوری که طی این مدت به دلیل ارتباط مستقیم مدافعان سلامت با بیماران کرونایی، شمار زیادی از پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان جان خود را از دست داده و شهید راه خدمت شده‌اند. به دنبال جان باختن شماری از مدافعان سلامت در بهمن و اسفند ۹۸ نیز سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000