برگزاری جلسه هیات دولت در ارتباط تصویری با رهبر انقلاب

در نخستین روز از هفته دولت، جلسه‌ هیات دولت از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حال برگزاری است. پس از ارائه گزارش رئیس جمهور، رهبر انقلاب در این برنامه سخنرانی خواهند کرد.

رهبر انقلاب هر سال به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته‌ دولت با دولت‌های مختلف به صورت حضوری دیدار داشتند که امسال این برنامه به دلیل شیوع کرونا از طریق ارتباط تصویری برگزار خواهد شد.

5f421b95669ed_2020-08-23_12-02

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری
هفته دولت

پست بعدی

پلهای عابر پیاده تبدیل به تونل وحشت شده‌اند

ی آگوست 23 , 2020
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی پل های عابر پیاده این پل ها را برای عبور بانوان ناایمن کرده است، گفت: برخی تعبیر تونل وحشت را درباره این پل ها به کار می برند. علی اعطا در جلسه دویست و سی و دوم این شورا با اشاره به به نصب تابلوهای تبلیغاتی تعبیه شده بر روی پل‌های عابر پیاده گفت: این پل‌ها با وجود این تابلوها ناایمن شده‌اند. وی افزود: برخی تعبیر تونل وحشت را درباره این پل‌ها به کار می‌برند، چون این پل‌ها امن نیست و امکان آزار وجود دارد. سخنگوی شورای شهر خطاب به شهردار تهران گفت: نیاز است شهرداری درباره وضعیت پل و و ضوابط حاکم توضیح دهند تا نتیجه‌ای در جهت رضایت‌مندی به خصوص بانوان داشته باشد. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی پل های عابر پیاده این پل ها را برای عبور بانوان ناایمن کرده است، گفت: برخی تعبیر تونل وحشت را درباره این پل ها به کار می برند. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) اجتماعی/ شهری و روستایی 2 شهریور 1399 - 13:31 علی اعطا در جلسه دویست و سی و دوم این شورا با اشاره به به نصب تاب..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000