چرا «دیدن این فیلم جرم است» اکران نمی‌شود؟

محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، از دلیل اکران نشدن فیلم «دیدن این فیلم جرم است» گفت.

محمدرضا شفاه درباره آخرین وضعیت اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» گفت: مجوز اکران فیلم صادر و مشکلات حل شده است؛ اما از آنجا که در شرایط کرونا هستیم و وضعیت مناسبی نیست، فعلاً فیلم را در سینماها اکران نکردیم. در پی این هستیم که در زمان مناسب فیلم را اکران عمومی کنیم.

«دیدن این فیلم جرم است» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی رضا زهتابچیان برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

مهدی زمین‌پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک‌نیت، احسان امانی، حمید ابراهیمی، حسن زارعی، محمدرضا مالکی، مهران هادی، سعید دشتی، احسان شیخی، عدنان فراهانی، مهدی سجادیان، فرشاد میرزایی، سامان غنائمی و ایمان عبادیان در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

5f401f310f23b_5f401f310f23e

پست بعدی

تخت‌روانچی تهدید به اقدام متقابل کرد

ش آگوست 22 , 2020
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت ایران متناسب با تهدیدهای متوجه برجام و قطعنامه، اقدام می‌کند که یکی از آنها بازگشت به طراحی گذشته راکتور اراک است. مجید تخت روانچی در گفت‌وگو با انجمن کنترل س..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000