چهره‌های مشهوری که از بایدن و ترامپ حمایت می‌کنند

در هر انتخاباتی یک سر ماجرای کمپین‌های تبلیغاتی به حضور سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور گره خورده است. امید این است که آن‌ها می‌توانند حداقل بر بخشی از انبوه هوادارانشان تأثیرگذار باشند. کمتر از ۳ ماه به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ۱۳ آبان زمان باقی است. در این مدت کارزار تبلیغات جو بایدن دموکرات برابر دونالد ترامپ جمهوری‌خواه هر روز داغ‌تر از دیروز می‌شود.
این دو چهره تقریباً پای ثابت خبرهای رسانه‌ها در سرتاسر جهان هستند، و البته هر کدام سعی می‌کند که تعداد بیشتری از رای‌دهندگان را به سمت خود بکشاند.
آن‌ها در این مسیر بر هیچ احتمالی چشم نمی‌پوشند حتی اگر تأثیر کمی بر پیروزی یا شکست‌شان دا..

در هر انتخاباتی یک سر ماجرای کمپین‌های تبلیغاتی به حضور سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور گره خورده است. امید این است که آن‌ها می‌توانند حداقل بر بخشی از انبوه هوادارانشان تأثیرگذار باشند.

کمتر از ۳ ماه به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ۱۳ آبان زمان باقی است. در این مدت کارزار تبلیغات جو بایدن دموکرات برابر دونالد ترامپ جمهوری‌خواه هر روز داغ‌تر از دیروز می‌شود.

این دو چهره تقریباً پای ثابت خبرهای رسانه‌ها در سرتاسر جهان هستند، و البته هر کدام سعی می‌کند که تعداد بیشتری از رای‌دهندگان را به سمت خود بکشاند.

آن‌ها در این مسیر بر هیچ احتمالی چشم نمی‌پوشند حتی اگر تأثیر کمی بر پیروزی یا شکست‌شان داشته باشد. بنابراین جلب حمایت سلبریتی‌ها را هرگز فراموش نخواهند کرد. سلبریتی‌هایی که با شهرت‌شان در دنیای سینما، موسیقی یا کتاب هواداران زیادی دارند و نامزدهای ریاست‌جمهوری امیدوارند که آن‌ها می‌توانند حداقل بر بخشی از انبوه هوادارانشان تاثیرگذار باشند.

در این گزارش نگاهی انداخته‌ایم به چهره‌های مشهوری که در انتخابات ۲۰۲۰ از ترامپ و بایدن حمایت می‌کنند.

معدود سلبریتی‌های حامی ترامپ

ترامپ پیش از این که رییس‌جمهور آمریکا شود، در دسته سلبریتی‌ها بود. میلیاردری در دنیای املاک که خودش را تاجری موفق می‌داند و کتاب‌هایی برای آموختن «هنر معامله» نوشته‌ است. او برنامه تلویزیونی هم داشت و در میان هالیوودی‌ها چهره‌ شناخته‌شده‌ای بود.

البته این شهرت در دنیای سلبریتی‌ها باعث نشد که دیگر چهره‌های مشهور او را حمایت کنند. او در نهایت در انتخابات ۲۰۱۶ به پیروزی رسید تا شاید خط بطلانی بکشد بر تصوری که درباره نقش تعیین‌کننده سلبریتی‌ها در انتخابات وجود داشت.

همان‌طور که اشاره شد ترامپ در میان چهره‌های سرشناس محبوب نیست و حتی برخی از آن‌ها مثل رابرت دنیرو و استیون کینگ از دشمنان قسم‌خورده‌اش هستند. با این حال پیدا می‌شوند افرادی که در انتخابات از او حمایت کنند.

جان ویت، پدر جمهوری‌خواه آنجلینا جولی

جان ویت بازیگر سرشناس سینمای آمریکا و پدر آنجلینا جولی است. او یک بار برنده اسکار و چهار بار نامزد دریافت این جایزه شده است. بازیگر فیلم‌های «کابوی نیمه‌شب» و «بازگشت به خانه» در سال ۲۰۱۹ با انتشار ویدئویی رسما از ترامپ در انتخابات حمایت کرد.

او در یک ویدئو مدعی شد که پس از آبراهام لینکلن آمریکا تا کنون رییس‌جمهوری به خوبی ترامپ نداشته است. ویت در جریان استیضاح ترامپ نیز با حمله به دموکرات‌ها هشدار داد که در صورت برکناری ترامپ «آمریکا سقوط خواهد کرد».

هواداری که خودش سودای ریاست‌جمهوری دارد

دیگر هوادار مشهور دونالد ترامپ، چهره‌ای جنجالی است. کانیه وست خواننده‌ پرطرفداری است که به دلیل نظرات جنجالی و البته خانواده‌ مشهورش همیشه در معرض توجه است.

همسر کیم کارداشیان که خودش هم سودای ریاست‌جمهوری دارد، حمایتش از ترامپ را در توییتر علنی کرده بود. او در ماه مارس سال ۲۰۲۰ نیز در مصاحبه‌ای با وال‌استریت‌ژورنال گفت: «من سیاست را دنبال نمی‌کنم حتی برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام هم نکردم اما اگر می‌کردم به ترامپ رأی می‌دادم. ما هر دو انرژی اژدها داریم!»

حالا مشخص نیست کانیه وست که حالا خودش سودای ریاست‌جمهوری دارد، هنوز روی حرفش است یا نه!

فهرستی که زود به انتها می‌رسد

همانطور که اشاره شد، ترامپ در میان سلبریتی‌ها چندان محبوب نیست. از این رو فهرست هوادارانش در این جمع خیلی زود به پایان می‌رسد. از دیگر چهره‌هایی که از او حمایت کرده‌اند می‌توان به جیمز وودز و رزان بار اشاره کرد.

حمایت اکثر هالیوودی‌ها از جو بایدن

فهرست حامیان مشهور جو بایدن طولانی است. از جرج‌ آرآر مارتین نویسنده سرشناس «بازی تاج و تخت»، تام هنکس بازیگر برنده اسکار و همسرش ریتا ویلسون تا باربارا استرایسند خواننده و بازیگر پرآوازه و میشل اوباما همسر رییس‌جمهور سابق و البته نویسنده کتاب پرفروش «شدن» در این فهرست جای می‌گیرند.

کسی که نبرد برای قدرت را خوب می‌شناسد

جرج آرآر مارتین نویسنده مجموعه‌ کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» است. با استفاده از داستان‌های او یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تلویزیونی تاریخ یعنی «بازی تاج و تخت» ساخته و پرداخته شد. او در انتخابات ۲۰۲۰ حامی جو بایدن است.

او خیلی ساده هدفش از این حمایت را توضیح می‌دهد: «حمایت من از یک نامزد ۲ جنبه دارد. یکی آنکه بتواند ترامپ را شکست دهد، دوم اینکه رییس‌جمهور خوبی باشد

به نظر مارتین،‌ جو بایدن هر دوی این ویژگی‌ها را دارد و در انتخابات پیش رو ترامپ را شکست خواهد داد.

باربارا استرایسند و حمایتی قاطع

از پرافتخارترین چهره‌های دنیای موسیقی و بازیگری است. او برنده ۲ جایزه اسکار است و ۱۰ جایزه گرمی!

استرایسند به عنوان یکی از محبوب‌ترین خوانندگان جهان که بیش از ۶۵ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در سراسر جهان فروخته شده است، در حمایت از جو بایدن نوشت‌: «من با تمام وجود از جو بایدن حمایت می‌کنم. ترامپ باید در انتخابات نوامبر شکست بخورد تا بیش از این به دموکراسی، محیط‌زیست، سلامت و امنیت آمریکا و جهان آسیب نزند.»

جرج کلونی هم در جبهه بایدن است

جرج کلونی نیازی به معرفی ندارد. از مشهورترین بازیگران سینمای جهان است و علاوه بر آن همراه همسر وکیلش فعالیت‌های اجتماعی زیادی دارد.

او در انتخابات ۲۰۲۰ حمایتش از جو بایدن را علنی کرده است. بازیگر «۱۱ یار اوشن» در مراسمی که برای جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین بایدن برگزار خواهد شد،‌ داوطلب اجرای مراسم شده است تا با استفاده از شهرتش مردم را به مشارکت بیشتر تشویق کند. کلونی در این رویداد تبلیغاتی که به صورت مجازی برگزار خواهد شد با باراک اوباما همراه می‌شود.

رابرت دنیرو که دوست دارد ترامپ را با مشت بزند

بازیگر فیلم‌های ماندگاری چون «پدرخوانده»، «مخمصه»، «شکارچی گوزن» و «راننده تاکسی» از منتقدان تند دونالد ترامپ است که از هر موقعیتی برای حمله کردن به رییس‌جمهور آمریکا استفاده می‌کند.

با این تفاسیر جای تعجب ندارد که دنیرو برای شکست ترامپ در انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نکند. بازیگر «گاو خشمگین» از بایدن حمایت کرده است و برای پیروزی این نامزد دموکرات تلاش می‌کند.

مدونا علیه «ترامپ نژادپرست»

یکی از شیوه‌های ترامپ برای تخریب بایدن، حمله به او با دادن لقب‌هایی چون «خواب‌آلود» است. در این میان مدونا خواننده سرشناس آمریکایی در حمایت از جو بایدن به همین موضوع اشاره کرده است.

مدونا در فضای مجازی نوشت:‌ «در انتخاب «جو خواب‌آلود» برابر ترامپ نژادپرست، فاشیست و جامعه‌ستیز لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد.»

فهرستی دراز که تمام نمی‌شود

از دیگر چهره‌های سرشناس طرفدار بایدن که رسماً حمایتشان را اعلام کرده‌اند می‌توان به رابرت ردفورد، داستین هافمن، لئوناردو دی‌کاپریو، نیل یانگ، راب راینر و جولیا لوییس درایفوس اشاره کرد. همانطور که مشخص است این فهرست برخلاف هواداران مشهور ترامپ خیلی طولانی است.

5f3d03ea96c96_5f3d03ea96c99

منبع: خبرآنلاین

هالیوود
دونالد ترامپ

پست بعدی

در بحث غرامت ابتدا باید همه جوانب سقوط هواپیمای اوکراینی روشن شود

چ آگوست 19 , 2020
معاون وزیر امور خارجه اوکراین گفت که محاسبات پرداخت غرامت ایران برای سقوط هواپیمای اوکراینی باید پس از مشخص شدن حقیقت پیرامون این حادثه انجام شود. یون ینین در گفت و گویی درباره هواپیمای اوکراینی که در..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000