پرونده پروانه سلحشوری در هیات نظارت رفتار بر نمایندگان به کجا رسید؟

5f3a83f495298_5f3a83f49529c

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص آخرین وضعیت پرونده پروانه سلحشوری در این هیات توضیح داد.

درخصوص رویکرد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم تصریح کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تمام تلاش خود را برای حفظ و صیانت از آبروی نمایندگان به کار خواهد گرفت.

وی افزود: ممکن بود نمایندگان متوجه نباشند که برای مثال برخی افراد قصد لابی گری داشته باشند یا بخواهند فردی را به راه های انحرافی سوق دهند که هیات نظارت در حد توان خود در این موضوع قصد مراقبت دارد که البته با علل و اسباب اینگونه موارد برخوردهایی انجام می شود.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره تشخیص هیات نظارت پیرامون پرونده پروانه سلحشوری نماینده پیشین مجلس گفت: در این باره چندین پرونده مطرح بود که برخی از آن پرونده ها در راستای ایفای وظایف نمایندگی تشخیص داده شد و یک مورد هم خارج از وظایف نمایندگی. اینگونه پرونده ها از سوی دادگاه یا دادسرا استعلام می شود که آیا موضوع در راستای ایفای وظایف نمایندگی است یا خیر؟ هنگامی که این موضوع در هیات نظارت تشخیص داده می شود به این استعلام قوه قضاییه پاسخ داده می شود.

منبع: ایسنا

پروانه سلحشوری
هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

پست بعدی

برترین عکس‌های دنیا با موضوع پرندگان / تصاویر

د آگوست 17 , 2020
فهرست عکس‌های منتخب پنجمین دوره از رقابت عکاس سال پرنده معرفی شد. رقابت عکاسی «عکاس سال پرنده» که توسط یک موسسه خیریه حفاظت از پرندگان برگزار می‌شود، برندگان سال ۲۰۲۰ خود را شناخت. برندگان امسال از بین بیش از ۱۵هزار عکس که از عکاسان ۶۰ کشور جهان ارسال شده بود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000