واکنش «ساترا» به صدور مجوز برای «همرفیق» شهاب حسینی از سوی ارشاد

5f39306c07a96_5f39306c07a98

روابط عمومی ساترا در واکنش به صدور مجوز یک برنامه ترکیبی توسط سازمان سینمایی اعلام کرد که صدور مجوز برنامه‌های ترکیبی پلتفرم‌ها فقط با «ساترا» است.

در پی انتشار خبری درباره صدور مجوز یک برنامه ترکیبی توسط سازمان سینمایی به اطلاع می‌رساند، ساترا ضمن استقبال از تولید محتواهای ایرانی و ورود شخصیت‌های هنری برجسته که قطعاً به غنای محتوایی خواهد افزود، اعلام می‌نماید همانگونه که پیش از این بیان شده است، مسئولیت صدور مجوز برنامه‌های ترکیبی و تولیدات تلویزیونی برای انتشار در رسانه‌های صوت و تصویر، تنها در صلاحیت این سازمان است.

لذا بدیهی است پخش هر کدام از این برنامه‌ها در رسانه‌های صوت و تصویر در فضای مجازی منوط به اخذ مجوز اشاره‌شده بوده و فقدان این مجوز مانع از انتشار در پلتفرم‌های صوت و تصویر کشور خواهد شد.

امروز طی خبری اعلام شد که برنامه «همرفیق» که قرار است شهاب حسینی اجرای آن را بر عهده بگیرد به تهیه کنندگی حسن خدادای‌پور مجوز ساخت دریافت کرده است.

مجوز ساخت این برنامه ترکیبی که در پلتفرم‌های صوت و تصویر فراگیر تولید خواهد شد از طرف سازمان سینمایی دریافت شده است.

منبع: مهر

شهاب حسینی

پست بعدی

راحت گریه می‌کرد و راحت می‌خندید

ی آگوست 16 , 2020
در بم هر آدم یک تراژدی داشت. هر کس خاطره اش از زلزله را که تعریف می‌کرد، او بغض می کرد و اشکش جاری می شد. به رسم مردان قدیم که دستمال پارچه ای در جیب می گذارند، دستمالش را در می آورد و گوشه چشمش را پاک می کرد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000