آتش سوزی لنج گناوه‌ای پس از ۱۶ ساعت بدون تلفات جانی مهار شد

5f36acd74c869_2020-08-14_19-55

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش سوزی موتور لنج باری در خور بندر گناوه پس از گذشت ۱۶ ساعت بدون تلفات جانی مهار شد.

سیاوش ارجمندزاده بیان کرد: ساعت ۱۳:۱۵ پنجشنبه ۲۳ مرداد در پی اعلام گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک فروند موتور لنج باری در خور بندر گناوه بلافاصله شناور‌های خدماتی تحت قرارداد اجاره اداره کل بنادر و دریانوردی استان به همراه شناوری دیگر به صورت داوطلبانه در محل حاضر شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند و در ادامه عملیات نیز یک شناور آتشخوار از جزیره خارگ به تیم عملیاتی اضافه شد.

او افزود: در همان ابتدای عملیات و به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر موتور لنج‌ها، لنج حادثه دیده از بقیه شناور‌ها جدا سازی، و از توسعه آتش جلوگیری شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: آتش پس از گذشت ۱۶ ساعت، ۵:۲۰ بامداد امروز جمعه مهار شد.

او ادامه داد: با هدف جلوگیری از حریق دوباره شناور‌های آتش‌خوار همچنان در محل وقوع حادثه استقرار دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آتش سوزی
لنج
بندر گناوه

پست بعدی

حمله گرگ به اهالی روستای گلیه/ نمونه برداری از لاشه مشکوک به هاری

ش آگوست 15 , 2020
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان از حمله یک قلاده گرگ به اهالی روستای گلیه از توابع شهرستان مریوان خبر داد. به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان،خاتمی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان گفت: در پی گزارش حمله یک قلاده گرگ به ۳ نفر از اهالی روستای گلیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000