خشونت خانگی علیه مردان در آلمان به شدت افزایش یافته است

5f3694680369d_2020-08-14_18-10

یک کارشناس آلمانی خواستار توجه بیشتر به جامعه و مساله خشونت علیه مردان آلمانی در منزل شد و خبر داد، شمار مردان آلمانی که از جانب همسران‌شان مورد خشونت قرار می‌گیرند از آمار اعلام‌شده توسط دولت آلمان بیشتر است.

خبرگزاری آلمان اعلام کرد با وجود اینکه مردان معمولاً وقتی در معرض خشونت قرار می‌گیرند شکایت خود را رسمی نمی‌‌کنند و به ثبت نمی‌رسانند، شواهد و قرائن حکایت از افزایش قابل توجه روند این خشونت‌ها دارد.

«ورینا کالبه» متخصص پزشکی قانونی در موسسه تحقیقات پزشکی قانونی وابسته به دانشگاه روستوک آلمان با اعلام این خبر، با توجه به افزایش این پدیده، خواستار توجه بیشتر و اختصاص بخش‌های اورژانس و پزشکان کشیک به این مساله شد.

او تاکید کرد مساله خشونت‌های خانوادگی علیه مردان باید در جامعه بیشتر باز شود و مردان هم به همان اندازه زنان از حمایت و کمک‌های پزشکی در زمان بروز بحران بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط دفتر فدرال مبارزه با جنایت آلمان، در سال ۲۰۱۸ میلادی ۳۲۴ مورد پرونده قتل یا اقدام به قتل علیه زنان به دست همسران‌شان و ۸۷ مورد علیه مردان به ثبت رسیده است.

به گفته این متخصص، این رقم در حالی به طور رسمی منتشر شده که ۲۴ هزار مرد و ۱۱۴ زن در معرض خشونت خانوادگی قرار گرفته‌اند.

منبع: اعتمادآنلاین

آلمان
خشونت
مردان

پست بعدی

عزاداری محرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود

ج آگوست 14 , 2020
خطیبان نمازجمعه کشور با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم از واجبات اسلامی است گفتند: عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در ماه محرم باید بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار و حفظ سلامتی مردم وظیفه همگانی است. امامان جمعه سراسرکشور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشتند: عزاداری‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000