هوک: تا تغییر رفتار تهران، تحریم تسلیحاتی باید ادامه یابد

5f353f7dbb447_5f353f7dbb449

برایان هوک، نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران در آخرین تلاش‌ها در دوره کاری خود، بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد.

«برایان هوک» نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران، در سخنانی از کشورهای عضو شورای امنیت خواست تا به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران رأی مثبت بدهند.

او مدعی شد که تا تغییر رفتار ایران باید تحریم تسلیحاتی این کشور ادامه یابد و فعالیت‌های ایران موجب بی ثباتی و از بین رفتن امنیت به طور مستقیم و غیر مستقیم در منطقه شده است.

هوک که در ماه‌های گذشته تلاش کرده بود حمایت متحدان کشورش را برای رأی مثبت به پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران به دست بیاورد، اما آن‌طور که از ظواهر امر پیداست، این قطعنامه نیز نتیجه مثبتی برای آمریکا به همراه نخواهد داشت.

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته برایان هوک از استعفای خود از سمت نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران خبر داد. روزنامه «واشنگتن‌پست» فردای آن روز به نقل از یک مقام ارشد سابق در دولت آمریکا نوشت از هوک خواسته شد که استعفا دهد تا مسئولیت شکست استراتژی واشنگتن علیه ایران، بر دوش وی بیافتد.

منبع: فارس

برایان هوک

تحریم ایران

پست بعدی

ریزش مو در بازماندگان بیماری کووید ۱۹/درمان سرگیجه با ویتامین D

پ آگوست 13 , 2020
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم. به گزارش خبرنگار مهر، مهم‌ترین اخبار منتشرشده در حوزه بهداشت، درمان و تغذیه در سطح جهان به شرح زیر بوده اند: ریزش مو در بازماندگان بیماری کووید ۱۹ مطالعه جدید نشان می‌دهد یکی از علائم بلندمدت کروناویروس که تا به حال گزارش نشده است ریزش مو است. تأثیر مصرف روزانه ویتامین D بر درمان سرگیجه مطالعه جدید نشان می‌دهد مصرف دو بار در روز ویتامین D و کلسیم به از بین رفتن حالات سرگیجه کمک می‌کند. واکسن‌های کووید ۱۹ بر روی بیماران چاق بی تأثیر است حقایق اثبات شده علمی نشان می‌دهد که اکثر واکسن‌ها در افراد چاق تأثیر ک..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000