جایگاه بنر مذهبی در عزاداری ایرانیان

5f3505dadf808_2020-08-13_13-50

بنر مذهبی علیرغم قدمت کم خود، جایگاه مهمی در عزاداری‌های ایرانیان به دست آورده است. حضور این بنرها در سطح شهر، نشانه‌ای از حزن و اندوه مسلمانان هست.

هر ساله با فرا رسیدن ایام مختلف مذهبی، در سطح شهر شاهد بنرهای مذهبی بسیاری می‌شوید. ایام فاطمیه، روزهای پربرکت ماه مبارک رمضان، ماه محرم و ماه صفر همه زمان‌هایی هستند که می‌توان انواع متفاوتی از بنرهای مذهبی را دید. این بنرها در مراسم‌های مذهبی دیگر از جمله عید قربان، عید غدیر، نیمه شعبان، ولادت امامان بزرگوار و … نیز در سطح شهر دیده می‌شوند. علی‌رغم قدمت کم خود، بنر مذهبی جایگاه مهمی در عزاداری‌های ایرانیان به دست آورده است. حضور این بنرها در سطح شهر، نشانه‌ای از حزن و اندوه مسلمانان هست. البته که بنر مذهبی باید در جایگاهی مناسب و در موقعیت و زمان مناسب نصب شود. به همین منظور نیز انواع مختلفی از بنر وجود دارد.

انواع مختلف بنر مذهبی:

بنرهای مذهبی نیز انواع مختلفی دارند. اما این انواع مختلف کدامند؟ در ادامه دو نوع معمول بنر مذهبی برایتان آورده شده است.

بنر مذهبی خیابانی:

یکی از انواع معمول، بنرهای مذهبی خیابانی هستند. این‌ها همان بنرهایی هستند که در سطح شهر می‌توانید به وفور مشاهده کنید. در زیر انواع مختلفی از این بنرها آورده شده است.

بنرهای خیابانی معمولا در قسمت‌های مختلف خیابان‌ها به شکل‌های مختلف قرار گرفته‌اند. این بنرها طرح‌های متفاوتی دارند. در حال حاضر خرید و چاپ این طرح‌ها به روش‌های مختلفی امکان پذیر است. معمولاً طرح‌های گرافیکی بنرها در سایت‌های مرتبط به فروش می‌رسند. در زمینه بنر مذهبی خیابانی، سایت متدگرافیک بسیار قوی عمل کرده و نمونه‌های بسیار زیادی در سایت خود برای فروش قرار داده است. می‌توانید برای مشاهده انواع مختلف به این سایت سر بزنید.

معمولاً در مناسبت‌های مختلف مردم محله‌های مختلف شهر از این بنرها برای ابراز احساسات خود استفاده می‌کنند.

استندهای خیابانی:

استندهای خیابانی یکی دیگر از انواع بنرها هستند که در انتخاب بنر مذهبی نیز مورد توجه قرار می‌گیرند. این بنرها می‌توانند برای محل‌های بسته و یا باز، طراحی شوند. به عنوان مثال بنرهایی که در ایستگاه‌های اتوبوس دیده می‌شود، بنرهای استندی خیابانی هستند. بنرهایی که در نمایشگاه‌ها دیده می‌شوند، معمولاً بنرهای مناسب فضای داخلی هستند. متدگرافیک یکی از سایت‌هایی است که در هر دو زمینه خیابانی و استندی طرح‌های مختلف بسیاری در اختیار مشتریان قرار داده است. به همین دلیل، طرحی از بنر استندی مذهبی متدگرافیک در زیر برایتان آورده شده است.

حال که با هر دو نوع بنر آشنایی پیدا کرده‌اید، می‌توانید برای مکان‌های مختلف انتخاب‌هایتان را انجام دهید. در حال حاضر بهترین طرح‌های بنرهای مذهبی با قیمت‌هایی مناسب در سایت‌های مختلف به فروش می‌رسند. سایت‌های معتبر طرح‌های مخصوص خودشان را دارند. برای مشاهده انواع قیمت‌ها و طرح‌ها می‌توانید به سایت‌های مختلف مرتبط با این زمینه مراجعه کنید. آنچه در انتخاب طرح بنر اهمیت دارد، سلیقه شما است.

بنر تبلیغاتی
مذهبی
رپورتاژ آگهی

پست بعدی

چرا کرونا دوباره طغیان کرد

پ آگوست 13 , 2020
akhbarazad.com رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه کرونا به زودی قابل کنترل نیست، گفت: طبق پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی آمار باید بر اساس تست PCR اعلام شود. دکتر محمدرضا ظفرقندی در نشستی که در سازمان نظام پزشکی برگزار شد، گفت: اوضاع و بحث کرونا حساس است و شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000