با آتش بازی نکنید

5f33d8d694d77_5f33d8d694d79

چین امروز (چهارشنبه) به واشنگتن هشدار داد که با آتش بازی نکند.

این اظهارنظر از سوی چین در پی آخرین روز سفر الکس ازار، وزیر بهداشت آمریکا به تایوان مطرح شد که به شدت رسیدگی چین به پاندمی کرونا را مورد انتقاد قرار داد و به محل دفن رئیس جمهوری فقید تایوان نیز ادای احترام کرد.

پکن دولت واشنگتن را مورد انتقاد قرار داد و گفت، به شدت مخالف تبادلات رسمی بین آمریکا و تایوان با هر توجیهی است.

ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای اعلام کرد: برخی افراد در آمریکا نباید توهم بزنند آنهایی که با آتش بازی می‌کنند، می‌سوزند. باید به مقام‌های تایوان متذکر شوم که نباید تحت سلطه دیگران باشد یا به حمایت خارجی‌ها دلخوش کند و به دنبال استقلال باشد که بن‌بست است.

منبع: ایسنا6

چین
آمریکا
تایوان

پست بعدی

منوچهر آذری: سفر نروید، ماسک بزنید

چ آگوست 12 , 2020
منوچهر آذری، پیشکسوت رادیو و تلویزیون با توصیه به استفاده از ماسک و اهمیت زیاد آن، از مردم خواست در این روزهای کرونایی به مکان‌های شلوغ و به‌ویژه به مسافرت نروند. منوچهر آذری در رابطه با روزهای کرونا، گفت: در این روزها و اوضاع و احوالی که همه مردم درگیر اوضاع کرونا هستند، زندگی نفس گیر شده است. وی افزود: کاری که خودم و خانواده‌ام این روزها با وسواس انجام می‌دهیم و به شدت به دیگران هم توصیه می‌کنیم، استفاده از ماسک و اهمیت زیاد آن است؛ همواره تعدادی ماسک در جیب و کیفمان داریم، ضمن این که فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنیم. به دیگران همواره توصیه می‌کنم به جاهای شلوغ و به ویژه در این ایام به مسافرت..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000