استمرار بارش باران طی ۲ روز آینده در برخی نقاط

5f33631247097_5f3363124709a

گودرزی گفت: طی ۲ روز آینده در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

فریباگودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی ۲ روز آینده برای بعدازظهر و شب ها در استان های جنوب سیستان و بلوچستان و مناطقی از هرمزگان رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: بعدازظهر پنج شنبه در برخی نقاط هرمزگان رگبار و رعد و برق و طی روزهای جمعه و شنبه در استان های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش پراکنده انتظار می رود.

به گفته گودرزی، طی ۲ روز آینده در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید تداوم دارد، بیان کرد: در استان های شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی منجر به رخداد گرد و خاک‌ می شود.

وی با بیان اینکه تا بعدازظهر پنج شنبه وزش باد بر روی دریای خزر تشدید می شود، گفت: بنابر نقشه های هواشناسی تا بعدازظهر روز پنج شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود که با این وجود احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب دیدن قایق های کوچک و شناور سبک وجود دارد.

پدیده خاصی برای در تهران نداریم

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته پدیده خاصی در تهران نداریم، بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف همراه با افزایش وزش باد در اکثر مناطق غربی و جنوبی استان است.

گودرزی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: تا پایان هفته نوسانات دما محسوس نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بارش باران
پیش بینی هواشناسی
پیش بینی وضعیت آب و هوا

پست بعدی

پاندمی کرونا یک ابرچالش است/مسئولیت داشتم کنکور رابرگزار نمی کردم

چ آگوست 12 , 2020
رئیس شورای عالی نظام پزشکی، بر ضرورت حمایت از کادر درمان در مقابله با کرونا تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی معین، روز چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در آستانه روز پزشک، گفت: علم پزشکی یک پدیده اجتماعی است که ارتباط تنگاتنگی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000