پریناز ایزدیار به سینماهای آنلاین می‌آید

5f3296911b794_5f3296911b796

زمان اکران فیلم “لتیان” با بازی پریناز ایزدیار و امیر جدیدی مشخص شد.

فیلم سینمایی لتیان به کارگردانی علی تیموری و تهیه کنندگی مجید مطلبی که اواخر سال ۹۷ مقابل دوربین رفت، سرانجام به مرحله‌ی نمایش آنلاین رسید.

با توجه به این ‌که اخبار اکران آنلاین این فیلم در پلتفرم‌های اینترنتی به دلیل شیوع کرونا و وضعیت نامشخص سینماها، توسط تهیه‌ی کننده‌ی آن از خردادماه منتشر شده بود، سرانجام پس از صدور پروانه نمایش، از پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه در سینمای آنلاین اکران خواهد شد.

فیلمنامه‌ی لتیان را اکتای براهنی و آناهیتا تیموریان نوشته‌اند. و از بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند می‌توان به امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر و سارا بهرامی اشاره کرد. به نظر می‌رسد با توجه به ترکیب بازیگران و داستان فیلم، لتیان با استقبال خوبی در اکران آنلاین رو به روخواهد شد.منبع: ایران آرت

پریناز ایزدیار

پست بعدی

تاکید روحانی بر حمایت از نقش‌آفرینان در عرصه تولید دارو و واکسن کرونا

س آگوست 11 , 2020
رئیس جمهور گفت: در ماه‌های گذشته با تلاش‌های انجام شده قدم‌های خوبی برای تولید دارو و واکسن ویروس کرونا برداشته شده و این راه باید تا رسیدن به نتیجه نهایی و قطعی با قدرت و سرعت ادامه یابد. حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در نشست با جمعی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000