تیراندازی بیرون کاخ سفید/ ترامپ کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد

به دنبال وقوع تیراندازی بیرون از کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا تنها لحظاتی پس از آغاز کنفرانس مطبوعاتی خود آن را ترک کرد.

دونالد ترامپ دوشنبه در حالی که مشغول پاسخ به سوالات خبرنگاران بود این کنفرانس را متوقف و به بیرون از اتاق کنفرانس هدایت شد اما دقایقی بعد بازگشت و به خبرنگاران گفت ماموران سرویس مخفی به یک مظنون شلیک کرده و او را زخمی کرده‌اند.

او که عصر دوشنبه، ۱۰ اوت، در حضور خبرنگاران و در اتاق کنفرانس کاخ سفید سخن می‌گفت، به یک باره از سوی یک افسر سرویس مخفی متوقف شد و در حالی که از محافظ خود می‌پرسید “چه خبر شده؟” سخنان خود را نیمه کاره رها کرد و به بیرون اتاق رفت.

رئیس جمهوری آمریکا پس از بازگشت اعلام کرد “اوضاع تحت کنترل سرویس مخفی” است که مسئولیت حفاظت از جان رئیس جمهوری را بر عهده دارد.

به گزارش بی بی سی، ترامپ حدود ۹ دقیقه بعد به کنفرانس خبری بازگشت و گفت “تا آنجایی که من می‌دانم” ماموران سرویس مخفی یک مظنون را که “مسلح هم بوده” هدف قرار داده‌اند.

او گفت که این فرد که هنوز هویت او و چگونگی مجروح شدنش معلوم نیست، به بیمارستان منتقل شده است.

منبع: ایسنا

دونالد ترامپ
تیراندازی
کاخ سفید

پست بعدی

از تتلو تا ترامپ در کارِ عمومی‌سازی حوزه خصوصی‌

س آگوست 11 , 2020
یک مدرس جامعه‌شناسی معتقد است مهمترین پدیده رخ‌داده درباره فضای مجازی؛ عمومی سازی حوزه خصوصی است. این روزها گسترش فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام، الگوهای جدیدی را وارد فرهنگ ما کرده که بعضاً در سازوکار فرهنگی ما نمی‌گنجد. نبود بستر فرهنگی مناسب برای گسترش این نوع ارتباطات و خلاء آموزش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000