چه با سفر به لبنان چه بی سفر، همواره کنار لبنان هستیم

سخنگوی وزارت خارجه درباره احتمال سفر مقامات ایرانی به لبنان گفت: سفر یکی از مقامات بلند پایه کشور در دستور کار است و ظرف روزهای آینده اعلام می شود.

سید عباس موسوی در نشست خبری با خبرنگاران ادامه داد: چه با سفر و چه بی سفر همواره کنار لبنان هستیم و کمک‌های ایران به این کشور ادامه دارد.

وی درباره تجمعی که ده روز پیش در پارکی در تهران انجام شد که در آن پرچم طالبان بالا برده شده گفت: آنچه گفته شد در پارک ملت انجام شده. به هر حال ایران میزبان میلیون ها شهروند افغان است و آنها ممکن است طرفدار گروه‌هایی در افغانستان باشند. مطمئن نیستم که وابستگی داشتند به گروهی یا صرفا ابراز خوشحالی و بیان احساس از سوی عده ای بوده است.

منبع: ایسنا

سخنگوی وزارت خارجه
لبنان
سید عباس موسوی

پست بعدی

نویسنده آقازاده: پراید بیشتر از فراری در ذهن می‌ماند

د آگوست 10 , 2020
حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده سریال «آقازاده» یکشنبه شب در گفتگوی رادیویی با برنامه «صحنه» در رادیو تهران برای اولین بار از زمان پخش سریال به سوالات حاشیه ای و مختلفی پیرامون این سریال پاسخ داد. عنقا درباره اینکه چرا کمتر از چیزی که انتظار می‌رفت درباره «آقازاده»‌ها در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000