آیا ترافیک تهران در ایام لغو طرح، ساختگی است ؟

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت که تلاش راهنمایی و رانندگی روان سازی ترافیک است و این ادعاها در خصوص ایجاد ترافیک ساختگی موضوعیت ندارد.

طی روزهای اخیر و هم زمان با لغو طرح ترافیک در شهر تهران شاهد ترافیک های شدید در برخی نقاط شهر هستیم که به دنبال این اتفاق شائبه هایی مبنی بر ایجاد ترافیک به صورت عمدی و ساختگی ایجاد شده است که در این شائبه ها عمدتا دو مرکز پلیس راهور و شهرداری مورد انتقاد قرار گرفته و متهم می شوند که به صورت عمدی ترافیک ایجاد می کنند.

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این رابطه گفت: این ادعاها اساسا نمی تواند صحت داشته باشد. پرسنل راهنمایی و رانندگی از اولین لحظات صبح به صورت گسترده در سطح شهر حضور دارند تا ترافیک را در تمامی نقاط شهر برطرف کنند.

او افزود: این تلاش ها بی وقفه ادامه دارد و در پایان شب نیز تا زمانی که گره های ترافیکی برطرف نشود پرسنل راهنمایی و رانندگی به صورت گسترده در سطح شهر حضور دارند. تلاش راهنمایی و رانندگی روان سازی ترافیک است و این ادعاها موضوعیت ندارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی در روزهای تعطیل تا پاسی از شب و حتی تا دقایق ابتدایی بامداد نیز در خیابان ها حضور دارند تا مسیرها را برای مردم باز نگه دارند. ساعت کاری ما زمانی تمام می شود که ترافیک تمام شود.

سرهنگ رازقی با رد کلیه شایعات پیرامون ترافیک ساختگی گفت: هر چقدر ترافیک بیشتر باشد پرسنل ما بیشتر در معرض گرما و آلودگی هستند و خطرات بیشتری ما را تهدید می کند. این مقوله با عقل سازگار نیست. مگر می شود خودمان ترافیک ایجاد کنیم و خودمان آن را حل کنیم.

این مقام مسئول در راهنمایی و رانندگی اذعان کرد: ایجاد ترافیک ساختگی از سوی سایر دستگاه ها در شهر تهران نیز رویت نشده است و اساسا این مطالب کذب است.

منبع: برنا

لغو طرح ترافیک
ترافیک
طرح ترافیک
پلیس مرکز کنترل ترافیک

پست بعدی

بازیگر «بچه مهندس»: دوست دارم نقش شهدای دفاع مقدس را بازی کنم

د آگوست 10 , 2020
فرزین محدث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است که خلق اثر هنری درباره دوران دفاع مقدس مستلزم درک عمیق هنرمند از تاریخ جنگ است. فرزین محدث، تاریخ هر کشور را هویت آن ملت می‌داند که باید همواره به آن پرداخت تا از خاطره ملت پاک نشود و در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000