سقوط به چاله آسانسور باعث مرگ کارگر ملایری شد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از سقوط منجر به فوت کارگر ساختمانی به چاله آسانسور خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، حادثه سقوط یک نفر کارگر ساختمانی از ارتفاع گزارش شد.

حسین روستایی افزود: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین امدادونجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران به فرماندهی آتش نشان «بهرام رشیدی» به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن ابتدا محل حادثه را با نوار ایمنی ایمن کردند، ادامه داد: طی اظهارات شاهدان حادثه، یک نفر کارگر ساختمانی در ساختمان هشت طبقه در حال فعالیت بوده و هنگام کار کردن به وسیله فرقون و بالابر غیرایمن در حال حمل مصالح از طبقه اول به طبقه هشتم بوده است.

روستایی خاطرنشان کرد: هنگام قرار گرفتن کارگر در چاله آسانسور برای آمدن در طبقه اول، ناگهان سیم بوکسل بالابر پاره شده و کارگر مذکور به طبقه زیرزمین سقوط کرده و به علت شدت جراحات در ساعت اولیه فوت کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر با اشاره به اینکه امدادگران سازمان با وسیله در اختیار داشته جسد را به همکف و سپس با هماهنگی با عوامل بهشت هاجر جسد به سردخانه انتقال داده شد، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی مجدد است.

ملایر پس از همدان بزرگ‌ترین شهرستان استان همدان است.

منبع: ایسنا

سازمان آتش‌نشانی
سقوط به چاهک آسانسور
کارگر ساختمانی
فوت شدن
ملایر

پست بعدی

نگاهی دیگر به شب طوفانی بیروت / چرا لبنان تا آستانه سقوط پیش رفت؟

د آگوست 10 , 2020
آنچه اوضاع لبنان را امروز بیش از گذشته آشفته کرده نه جریانات سیاسی بلکه خشم از فساد اقتصادی است. این اتفاق می‌تواند خود زمینه اختلاف سیاسی و عقیدتی ، نفوذ خارجی و حتی جنگ داخلی را فراهم کند. به گزارش خبر فوری، تظاهرات بزرگ لبنانی‌ها در روز شنبه، باعث تعجب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000