فیلمی به نویسندگی اصغر فرهادی رایگان عرضه شد

فیلمی به نویسندگی اصغر فرهادی رایگان عرضه شد

فیلم «دایره زنگی» نخستین فیلم سینمایی پریسا بخت‌آور به نویسندگی اصغر فرهادی در پلتفرم فیلم‌نت به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پلتفرم فیلم‌نت تعدادی از آثار مهم سینمای ایران را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داد که یکی از این فیلم‌ها «دایره زنگی» به کارگردانی پریسا بخت‌آور است.

«دایره زنگی» که محصول سال ۱۳۸۶ است داستان پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که به همراه دختری دیگر، وارد یک مجتمع ساختمانی می‌شود تا دیش‌های ماهواره را برای ساکنین آنجا نصب کند اما با دخالت یکی از همسایگان، همه چیز به هم می‌ریزد.

باران کوثری، مهران مدیری، صابر ابر، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، امین حیایی، حامد بهداد و بهاره رهنما تعدادی از بازیگران این کمدی پرستاره محسوب می‌شوند.

«دایره زنگی»، نخستین فیلم سینمایی پریسا بخت‌آور به نویسندگی اصغر فرهادی نوروز ۱۳۸۷ روی پرده رفت و توانست بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار مخاطب را به سینما بکشاند تا در رتبه دوم پرتماشاگرترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های آن سال قرار گیرد.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

آغاز فروش ربع سکه به متقاضیان در مرکز مبادله ایران/ برای هر متقاضی چند سکه تعلق می گیرد؟

چ آوریل 5 , 2023
ایرنا نوشت: متقاضیان خرید ربع سکه امروز (چهارشنبه، ۱۶ فروردین ماه) می‌توانند با ارائه کارت ملی تا سقف پنج قطعه ربع سکه از صرافی‌های مجاز خرید کنند. مرکز مبادله ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که معاملات ربع سکه بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000