ویدئو| رزمایش دریایی آمریکا نزدیک کره شمالی

ویدئو| رزمایش دریایی آمریکا نزدیک کره شمالی کد خبر: 604388 | ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۱۴:۰۵:۰۰ اعتمادآنلاین |

نیروهای نظامی کره جنوبی و تفنگداران نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه ۲۹ مارس (۹ فروردین) رزمایش پیاده کردن سربازان با زره‌پوش‌های آبی-خاکی را برای نخستین بار در ۵ سال گذشته برگزار کردند.

این تمرین نظامی تنها یک روز پس از رونمایی از کلاهک‌های هسته‌ای جدید و کوچک کره شمالی انجام شد.

در جریان این مانور، هاورکرافت‌ها، نفربرهای زرهی و هلی‌کوپترهای دو کشور سربازان کره‌ای و آمریکایی را در شهر ساحلی پوهانگ در شرق کره جنوبی پیاده کردند.

رزمایش مشترک نیروهای نظامی کره جنوبی و آمریکا موسوم به «اس‌سانگیونگ» از ۲۰ مارس آغاز شده و تا سوم آوریل ادامه خواهد یافت. پیونگ یانگ این رزمایش بزرگ را تهدیدی مستقیم علیه امنیت شبه جزیره کره می‌خواند.

در جریان این رزمایش، هاورکرافت‌ها، نفربرهای زرهی و هلی‌کوپترهای دو کشور سربازان کره‌ای و آمریکایی را در شهر ساحلی پوهانگ در شرق کره جنوبی پیاده کردند.

پست بعدی

انجام ۱۷ هزار درمان سرپایی در طرح نوروزی هلال‌احمر

چ مارس 29 , 2023
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیش از ۱۷ هزار نفر ذرمان سرپایی در محل گفت: از شروع طرح نوروزی تا روز گذشته سه هزار و ۲۳۷ نفر خدمات اسکان اضطراری را دریافت کرده اند. به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی، سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000