ماجرای اعتراض یک نماینده به زمان پخش تصویرش از تلویزیون!

رییس صداوسیما در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی گفت: یکی از نماینده‌ها پیش من آمد و بد و بیراه گفت که شما خطی عمل می‌کنید و فلان نماینده را بیشتر نشان می‌دهید! من گفتم، سر خبر نیستم که بگویم اینجا را بگیر، آنجا قطع کن.

ماجرای اعتراض یک نماینده به زمان پخش تصویرش از تلویزیون! کد خبر: 604158 | ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ ۱۹:۰۰:۱۳ اعتمادآنلاین |

محمد هاشمی رییس صداوسیما در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی گفت: در مسائل خبری، برخی افراد ایراد می‌گرفتند؛ برای نمونه دو نماینده مجلس خدمت آقای خامنه‌ای رئیس جمهور وقت رفته بودند و تلویزیون فیلم‌برداری کرده و خبر آن را پخش کرده بود.

به گزارش جماران، مهمترین بخش‌های این گزارش را در ادامه می‌خوانید:

  • یکی از نماینده‌ها پیش من آمد و بد و بیراه گفت که شما خطی عمل می‌کنید و فلان نماینده را بیشتر نشان می‌دهید! من گفتم، سر خبر نیستم که بگویم اینجا را بگیر، آنجا قطع کن. آن نماینده گفت که شما خطی هستی و …
  • ما کرونومتر گذاشتیم تا ببینیم کدام یک از آقایان را بیشتر نشان داده‌ایم. نتیجه مشخص شد که آقای معترض را 9 ثانیه بیشتر نشان دادیم! به وی گفتم که معلوم است خط ما به طرف تو است و ما نه ثانیه بیشتر شما را نشان دادیم.
  • این نوع مسائل بود و درباره کیفیت و کمیت خبر «افراد» گله‌مند بودند یا توقعاتی داشتند.

پست بعدی

عکس | واردات خودروهای دست دوم به کشور منتفی شد؟

د مارس 27 , 2023
ایسنا نوشت:باوجود اینکه کمیسیون تلفیق با واردات انواع خودروهای سبک و سنگین با عمر حداکثر پنج سال موافقت کرده و این موضوع مصوب شده بود تا در کنار واردات خودروهای نو به تنظیم‌گری بازار کمک کند، حال اما عبارت خودروهای سواری حذف و منتفی اعلام شده است. جلسه ۱۰ بهمن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000