۷۰ خودروی متخلف نوروزی در استان سمنان از ادامه مسیر منع شدند

۷۰ خودروی متخلف نوروزی در استان سمنان از ادامه مسیر منع شدند

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه با تخلفات رانندگی حادثه ساز برخورد جدی می‌شود، گفت: ۷۰ خودروی متخلف نوروزی در استان از ادامه مسیر منع شدند.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته نخست تعطیلات نوروزی بالغ بر ۷۰ خودرو با تخلفات حادثه ساز توقیف و از ادامه مسیر منع شدند، ابراز داشت: در برخی مواقع وقوع این تخلفات حادثه ساز از قبیل تغییر مسیر ناگهانی، انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای یک خانواده به همراه بیاورد لذا با این نوع تخلفات رانندگی حادثه ساز به طور جد برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه طی تعطیلات هفته اول نوروز تخلفات رانندگی به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، افزود: در صورتی که موارد فوق رعایت شود قطعاً با کاهش این آمار مواجه خواهیم بود لذا برخورد جدی با رانندگان متخلف در دستور کار است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بیشترین سوانح رانندگی در استان واژگونی خودرو است، ابراز داشت: رعایت سرعت مطمئنه، استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی، پرهیز از هر گونه شتاب و عجله و داشتن فاصله طولی مناسب می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ و غیر قابل جبران پیشگیری کند.

بزرگی با بیان اینکه هم اکنون تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان روان گزارش شده است، اضافه کرد: مشکل خاصی در جاده‌ها وجود ندارد و تردد به صورت عادی در جریان است.

کد خبر 5740257

پست بعدی

برگزاری مانور سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان آرادان

ش مارس 25 , 2023
همزمان با اولین روز برنامه کشیک نوروزی مانور سلامت نوروزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت برگزار شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000