زمان پخش «زندگی پس از زندگیِ» عباس موزون مشخص شد

زمان پخش «زندگی پس از زندگیِ» عباس موزون مشخص شد

ایرنا نوشت: فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» با شروع ماه رمضان هر روز قبل از افطار از شبکه چهار پخش می‌شود.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء، روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

فصل چهارم برنامه «زندگی پس از زندگی» در سال ۱۴۰۲ با شروع سال جدید و ماه رمضان قبل از افطار ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش خواهد شد.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. تاکنون سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

از توپ‌وتشر مهمان برنامه روی آنتن تا «اندی»‌خواندن یوسف تیموری/ تحویل سال، در تلویزیون چه‌ گذشت؟

چ مارس 22 , 2023
از جمله اتفاقاتی که در ویژه‌برنامه‌های تحویل سال تلویزیون رخ داد عصبانیت امیر خیام، نویسنده کتاب «سدنصرالدین»، از حامد سلطانی و «اندی»‌خواندن یوسف تیموری بود. آفاق گودرزی: تلویزیون تلاش کرد یکی، دو روز پیش از آغاز سال نو و لحظه سال تحویل با روی آنتن فرستادن برنامه‌هایی مخاطبانی را به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000