رهبر انقلاب درباره خبرنگاران چه فرموده‌اند؟ +عکس

مقام معظم رهبری در خصوص نقش مهم خبرنگاران فرموده‌اند: بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری طرح گرافیکی یکی از سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص اهمیت حضور خبرنگاران در جامعه را منتشر کرد.
رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۸۰/۸/۲۲ درباره خبرنگاران فرموده‌اند:
«اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

منبع: خبر آنلاین

روز خبرنگار
مقام معظم رهبری

پست بعدی

ادعای معاون وزارت بهداشت؛ رضایتمندی ۹۱ درصد داوطلبان کنکور ارشد از رعایت اصول بهداشتی

ج آگوست 7 , 2020
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: از ۸۳ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد(در روز اول کنکور) که به پرسش نامه‌ها پاسخ دادند، ۹۱ درصد عنوان کرده اند که الزامات و اصول بهداشتی در مراحل آزمون رعایت شده است. دکتر علیرضا رییسی افزود: بر اساس آخرین گزارش‌های امروز و بررسی‌های انجام شده، از ۲۲۵ هزار داوطلبی که آزمون کارشناسی ارشد داشته و برای آنها پرسش نامه ارسال شده، ۸۳ هزار نفر به سه سوال پاسخ دادند. وی افزود: سوال اول این بود که آیا الزامات پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده، دوم این‌که آیا فاصله گذاری‌ها رعایت شده و سوم این‌که آیا عوامل اجرایی ملزم به رعایت پروتکل‌ها بودند. رییسی خاطرنشان کرد: پاسخ این ۸۳ هزار نفر به این صورت بود که ۹۱ درصد گفتند که الزامات و اصول بهداشتی در مراحل آزمون رعایت شده، ۸۷.۵ درصد درباره فاصله گذاری جواب دادند که بسیار خوب رعایت شده و ۹۰.۳ درصد درباره این‌که مجریان اقدامات لازم را برای رعایت پروتکل‌ها انجام داده‌اند نیز جواب مثبت داده و این بسیار خوشحال کننده است. سه عامل افزایش شیوع کرونا در کشور معاون وزیر بهداشت درباره عوامل شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: سه عام..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000