در بحران‌ها کسانی مؤثرند که دارای انضباط باشند

در بحران‌ها کسانی مؤثرند که دارای انضباط باشند

رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه در امدادرسانی به مردم در بحران‌ها از جمله زلزله‌های نواقصی وجود داشت، گفت: در بحران‌ها کسانی می‌توانند مؤثر باشند، که دارای انضباط باشند.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در خصوص ارزیابی وضعیت امدادرسانی در بحران‌ها گفت: در این حوزه نواقصی وجود داشت؛ اما اگر بخواهیم وضعیت را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که نقش مردم بسیار مهم است.

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به روحیه هم‌نوع دوستی ایرانیان به‌ویژه در مواقع بحران‌ها اظهار کرد: در بحران‌ها هر چه خواستیم مردم را با برنامه پیش ببریم، اصرار داشتند که خودشان کمک‌ها را به دست مردم آسیب‌دیده برسانند؛ این اتفاق، نوع دوستی و مهربانی آن‌ها را می‌رساند ولی ما نیز باید از نقش مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش و سازماندهی کردن مردم برای بحران‌ها اذعان کرد: زمانی این اتفاق خواهد افتاد که ظرفیت سازمان‌های امدادی، بسیج، ارتش و سپاه تکمیل شده باشد و در آن صورت مردم را وارد میدان می‌کنیم.

نامی با بیان اینکه در بحران‌ها کسانی می‌توانند مؤثر باشند، که دارای انضباط باشند، عنوان کرد: در خوی ۱۳۰ هزار نفر اسکان اضطراری داده شدند؛ اما فردی گفت باید به مردم کانکس می‌دادید؛ لذا آن‌ها ذهن مردم را به هم می‌ریزند ما باید یاری مردم را در این زمینه‌ها داشته باشیم.

کد خبر 5731427

پست بعدی

جدیدترین پرچمدار هواوی معرفی شد/ عکس

ی مارس 12 , 2023
زومیت نوشت: رندر منتسب‌ به هواوی P۶۰ پرو، این گوشی پرچمدار را در دو رنگ هیجان‌انگیز به‌تصویر می‌کشد. تحریم‌های سخت آمریکا باعث شده‌اند هواوی از دوران درخشانش در بازار موبایل فرسنگ‌ها فاصله بگیرد، اما این شرکت همچنان به تولید گوشی ادامه می‌دهد. انتظار داشتیم هواوی P۶۰ در سال ۲۰۲۲ از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000