واژگونی مرگبار یک خودرو در محور شهر مشهد ریزه به تایباد

واژگونی مرگبار یک خودرو در محور شهر مشهد ریزه به تایباد

تایباد ـ رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور اصلی شهر مشهدریزه به تایباد، دو کشته برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سودابه نکوهی اظهار کرد: درپی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره واژگونی در حوالی روستای چهاربرجی از توابع بخش میان ولایت تایباد، بلافاصله تیمی از نیروهای امدادی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد ادامه داد: در این سانحه که سرنشینان آن یک زوج جوان بودند، زن مصدوم در دم جان خود را از دست داد و همسر وی که راننده خودرو بود با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان شهر تایباد منتقل شد ولی بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی افزود: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

کد خبر 5723223

پست بعدی

ماجرای کودکی که ادعا می‌کند فرزند یک خانواده است/ او کیست؟

پ مارس 2 , 2023
مهر نوشت: نمایش «او کیست؟» به کارگردانی ارس راد از ۷ اسفند ماه اجرای خود را در تماشاخانه سیمرغ آغاز کرده است. نمایش «او کیست؟» به نویسندگی و کارگردانی ارس راد به تازگی اجرای عمومی خود را در تماشاخانه سیمرغ بنیاد بی دل دهلوی آغاز کرده است. در توضیح این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000