النصر به دنبال سه‌گانه مادرید/عربستانی‌ها در فکر انفجار بمب جدید

النصر به دنبال سه‌گانه مادرید/عربستانی‌ها در فکر انفجار بمب جدید

النصر در تلاش است تا سرجیو راموس و لوکا مودریچ دو اسطوره رئال مادرید را هم در آینده ای نزدیک و با اتمام قراردادشان با تیم هایشان به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مارکا خبر داده است که باشگاه عربستانی در نظر دارد که پس از جذب کریستیانو رونالدو، دو هم تیمی سابقش در رئال مادرید یعنی سرجیو راموس و لوکا مودریچ را هم به خدمت بگیرد. در حقیقت آنها در نظر دارند که همچنان نگاه های بیشتری را به سوی فوتبال عربستان جلب کنند و به نظر می رسد که این دو خرید می تواند دو بمب بزرگ دیگر در کنار رونالدو برای انها باشد.

سرجیو راموس در پایان فصل با اتمام قراردادش با پی اس جی به بازیکن آزاد تبدیل می شود. این بازیکن اخیرا از تیم ملی اسپانیا بازنشسته شده است. اگر پی اس جی نتواند مقابل بایرن مونیخ کامبک بزند، یک تحول بزرگ در ترکیب این تیم در راه خواهد بود و جدایی راموس نیز کاملا محتمل به نظر می رسد. مودریچ هم تا پایان فصل با رئال مادرید قرارداد دارد هر چند که بازیکن کروات در نظر دارد که حداقل یک سال دیگر در رئال مادرید بماند و بدین ترتیب شاید النصر تا سال 2024 منتظرش بماند.

النصر در تلاش است تا امسال قهرمان لیگ عربستان شود و به بهترین شکل ترکیبش را در آینده تقویت کند. آنها می خواهند با خریدهای رئالی خود لقب "رئال مادرید عربستان" را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید:

پست بعدی

تا ۲ سال دیگر با این مودم جیبی به استارلینک وصل می‌شوید + عکس

ی فوریه 26 , 2023
کد خبر: 599269 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۰۴:۳۵:۰۰ اعتمادآنلاین | داوود تنهایی در توییتر نوشت: شرکت موتورولا، ۲ محصول معرفی کرده است که با آن می‌توان به اینترنت ماهواره‌ای دست پیدا کرد. محصول اول، گوشی که توانایی اتصال با ماهواره رو داره، اما محصول مورد نظر ما مودم همراهی هست که به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000