رئیس واگنر ارتش روسیه را به خیانت متهم کرد

رئیس واگنر ارتش روسیه را به خیانت متهم کرد

ایسنا نوشت: «یوگنی پریگوژین» رئیس شرکت نظامی واگنر، فرماندهان ارتش روسیه را به "خیانت و عدم ارسال مهمات" به این گروه متهم کرد.

به نوشته روزنامه گاردین، با تداوم جنگ روسیه و اوکراین، گویا تنش‌هایی میان گروه واگنر و ارتش روسیه به‌ وجود آمده است، اما این در حالیست که کرملین هرگونه تنش و شکاف را میان واگنر و ارتش این کشور رد می‌کند.

پریگوژین در یک پیغام صوتی که توسط سرویس مطبوعاتی‌اش منتشر شد، گفت: رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه و وزیر دفاع این کشور چپ و راست دستور می‌دهند که نه تنها به گروه واگنر مهمات ندهید بلکه در انتقال هوایی هم به این گروه کمک نکنید.

وی افزود: مخالفت مستقیمی وجود دارد که چیزی جز تلاش برای تخریب واگنر نیست. این اقدام آن‌ها برابر با "خیانت" است.

وزارت دفاع روسیه بدون اشاره به اتهام‌زنی رئیس گروه واگنر، محدودیت‌ها درخصوص ارسال مهمات را رد کرد و گفت: گزارش‌هایی مبنی بر کمبود تسلیحات "کاملا غلط" هستند و به زودی تمامی درخواست‌ها درخصوص ارسال مهمات به واحدها و یگان‌ها محقق می‌شود. همچنین تلاش‌ها برای ایجاد شکاف میان یگان‌های روسیه "غیرسازنده" بوده و "صرفا به نفع دشمن" است.

311311

پست بعدی

تبلیغ رایگان تاجر ایرانی-کانادایی با اسم پرسپولیس!

چ فوریه 22 , 2023
کد خبر: 598654 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۱۲:۵۵:۲۴ اعتمادآنلاین | به تازگی شخصی به اسم فردی به نام الکس هادی‌تقی با معرفی خود به عنوان یک کارآفرین که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مالی در کانادا را بنیانگذاری کرده، به این شکل از علاقه خود برای مذاکره با مدیران تیم پرسپولیس برای در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000