ویدئو| دشمن خودروسازی است که به اسم خودرو تابوت مرگ می‌فروشد

ویدئو| دشمن خودروسازی است که به اسم خودرو تابوت مرگ می‌فروشد کد خبر: 598552 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۰۵:۴۵:۰۰ اعتمادآنلاین |

روح الله حضرت پور، نماینده ارومیه در مجلس:

به گزارش عصر ایران وی گفت: اعتماد مردم به سبب ناکارآمدی کسانی که خود را ناجی محرومان مینامیدند خدشه دار شده است.

در حالی که خط فقر در این کشور 18 میلیون تومان اعلام شده و اعداد از بیان نرخ تورم عاجزند، دولت برای افزایش حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان که کمتر از 10 میلیون تومان درآمد دارند، ناز میکند و منت افزایش 20 درصدی حقوق را بر سر ملت میگذارد. مگر نه اینکه این انقلاب آمد تا حق مظلوم را از ظالم، حق کارگر را از سرمایه دار و حق ملت از مدیران ناکارآمد بستاند.

ملت ایران، امروز اینجا هستم تا از حقوق عامه و قانونی شما دفاع کنم، ملتی که پشت دیوارهای اینترنت محدود از کسب و کار و فعالیت های خود چشم بسته اند، آنگاه میبینند خانواده و فرزندان مدافعان محدودیت و صیانت در پس شرکت های آمریکایی و کانادایی فروشنده فیلترشکن، از وضعیت کشور برای خودشان کیسه دوخته اند.

دشمن، خودرو سازی است که به اسم خودرو تابوت مرگ به مردم می فروشد.

پست بعدی

پیش‌بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در آینده/ خریداران از بازار مسکن فرار کردند

چ فوریه 22 , 2023
دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن می‌گوید: آنچه که مشخص است، این‌که طی ۱۱ ماه گذشته با تمام فراز و فرودهایی که سال ۱۴۰۱ داشت، به نظر می‌رسد کماکان تورم بازیگر اصلی بازار مسکن است. فرشید پورحاجت در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین می‌افزاید: در این شرایط، ما هیچ برنامه مشخصی برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000