برگزاری مسابقه فوتبال میان ستارگان هنر و ورزش به نفع زلزله‌زدگان

برگزاری مسابقه فوتبال میان ستارگان هنر و ورزش به نفع زلزله‌زدگان

رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه دیدار فوتبال خیرخواهانه میان تیم‌های ستارگان هنر و ورزش که به نفع زلزله زدگان خوی برگزار شد بر حمایت همه جانبه از زلزله زدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه مهر تابان بین تیم‌های ستارگان هنر و ورزش در حمایت از مردم آسیب دیده خوی با حضور چهره‌های مطرح فرهنگی و ورزشی و با حضور رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد.

پیرحسین کولیوند در حاشیه این دیدار گفت: اینچنین رویدادهایی سبب می‌شود تا همدلی و هم افزایی شکل گیرد و جامعه به صورت متحدتری به سمت اهداف خود پیش رود.

وی افزود: این مسابقه برای همدردی و کمک به زلزله زدگان خوی با همکاری هنرمندان و ورزشکاران نامی‌کشور برگزار شد و یک رویداد مهم و بزرگ است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و داوطلبان همراه شد.

کولیوند ادامه داد: این رویداد یک پیغام مهم دارد. پیغام این مسابقه این است که مردم خوی هیچ گاه تنها نیستند و همه با کمک یکدیگر تلاش خواهیم کرد تا شرایط عزیران متأثر از زلزله به حالت پایدار برسد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این فقط یکی از جنبه‌های کمک به زلزله زدگان خوی است و ما تلاش خواهیم کرد تا در تمامی زمینه‌ها همراه مردم خوی باشیم تا زندگی این عزیزان به حالت پیش از زلزله بازگردد.

کد خبر 5712318

پست بعدی

قیمت جدید گوشت مشخص شد/ منتظر ریزش قیمت گوشت قرمز باشیم؟

ی فوریه 19 , 2023
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار، از عرضه گوشت گرم گوسفندی و گوساله از (یکشنبه) ۳۰ بهمن با قیمت مصوب در میادین میوه و تره‌بار خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایوب فصاحت اعلام کرد: از فردا به‌طور محدود گوشت گرم گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در میادین میوه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000