صدور هشدار قرمز وقوع برف و کولاک

صدور هشدار قرمز وقوع برف و کولاک

سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به صدور هشدار قرمز وقوع برف و کولاک در کشور گفت: امدادگران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی – سطح قرمز توسط هواشناسی از امروز یکشنبه لغایت چهارشنبه در پی وقوع بارش سنگین برف، کولاک برف و ریزش بهمن در چهارمحال و بختیاری، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به حالت آماده باش درآمده‌اند.

محمودی در ادامه بیان کرد: علاوه بر این سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی بارش شدید برف، باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن از یکشنبه لغایت چهارشنبه صادر کرده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات توضیح داد: این پدیده زیست محیطی استان‌هایی همچون کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی را شامل می‌شود.

محمودی در ادامه افزود: علاوه بر این وزش شدیدباد – گرد و غبار در شمال فارس، جنوب اصفهان و نیمه شمالی و غربی کرمان، یزد، نیمه شمالی و غربی کرمان، نیمه جنوبی اصفهان پیش بینی شده است.

کد خبر 5707661

پست بعدی

کلاهبرداری 40 میلیاردی از فروشندگان سایت دیوار

ی فوریه 12 , 2023
کد خبر: 596736 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۵:۳۱:۵۶ اعتمادآنلاین | مردی شیاد که با عنوان خرید کالاهای شهروندان در سایت دیوار مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. به گزارش اعتمادآنلاین، کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس در پی دریافت چند شکایت مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید اجناس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000