راه‌های استان سمنان لغزنده است/ تصادف منجر به فوت گزارش نشد

راه‌های استان سمنان لغزنده است/ تصادف منجر به فوت گزارش نشد

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بر حسب گزارش هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران نیروهای پلیس راه به صورت آماده باش هستند، ابراز داشت: هم اکنون در چهار محور خوش ییلاق، آهوان، بشم و فولاد محله با بارش برف و باران مواجه هستیم که لغزندگی این محورها را در پی دارد.

وی ضمن بیان اینکه اجازه تردد به خودروهای فاقد زنجیر چرخ داده نمی‌شود، افزود: این اقدام برای افزایش ایمنی مسافران و رانندگان اتخاذ شده و رعایت این موارد می‌تواند مواجه با بحران را آسان‌تر و سفر را دلپذیر کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده است، ابراز داشت: از رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب و پرهیز از رانندگی هنگام خواب آلودگی و خستگی از بروز حوادث رانندگی تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

بزرگی بابیان اینکه سفر در چنین شرایط نامساعد جوی توصیه نمی‌شود، اضافه کرد: بهتر است رانندگان در صورت نداشتن الزام به سفر آن را به زمان مناسب دیگری موکول کنند و از حضور در جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر استان سمنان به طور جد خودداری کنند.

کد خبر 5698663

پست بعدی

مرگ ۸۳۴ نفر به دلیل برق‌گرفتگی در سال ۱۴۰۰

چ فوریه 1 , 2023
ایسنا نوشت: رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به اینکه بیشترین آمار برق گرفتگی مربوط به افراد غیرفنی است، گفت: در سال گذشته ۸۳۴ نفر در کشور بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند که عمده این موارد به دلیل ناآگاهی و ناآشنا بودن افراد با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000