شوکه شدن داریوش مهرجویی پس از شنیدن خبر درگذشتِ خسرو سینایی / هنوز زود بود که او برود، آن‌هم به خاطر این ویروس احمق ظالم

5f29a51bab710_5f29a51bab713 داریوش مهرجویی، با انتشار یادداشتی، ضمن تسلیت درگذشت خسرو سینایی، شنیدن این خبر را بسیار شوکه کننده خواند.

واکنش هنرمندان به خبر درگذشت خسرو سینایی، کارگردان مولف سینمای ایران، همچنان ادامه دارد. در همین ارتباط، داریوش مهرجویی، یادداشتی را منتشر کرد.

در یادداشت کارگردان فیلم «هامون» آمده است:

«با شنیدن مرگ خسرو سینایی، بسیار شوکه و غمگین شدم.
هنوز زود بود که او برود، آن‌هم به خاطر این ویروس احمق ظالم که به جان مردم دنیا افتاده است. خسرو فیلمساز خوب و خاصی بود. راه خودش را می‌رفت و فیلم‌های کوتاه و بلند انسانی، اجتماعی خوش فرم و خوش معنا می‌ساخت. به دنبال گیشه و فروش و حتی نمایش فیلم‌هایش هم نبود. او فقط کار خودش را می‌کرد و به دیگران کاری نداشت. فوت ناگهانی او را به تمام بستگان و آشنایان مرحوم و نیز طیف وسیع فیلمسازان و فیلم‌کاران و هنرمندان تسلیت می‌گویم.
امیدوارم روحش شاد باشد.»

خسرو سینایی
داریوش مهرجویی

پست بعدی

منزل مسکونی الیسا خواننده معروف لبنانی در انفجار بیروت ویران شد

س آگوست 4 , 2020
الیسا،خواننده معروف لبنانی اعلام کرد بر اثر انفجار ساعات پیش بیروت منزلش دچار آسیب شدید شده است. الیسا در تویتر خود نوشت: به شدت از این واقعه دلم به درد آمده است.‌ امیدوارم آسیب زیادی به کشور نرسیده باشد.‌ خانه‌ام در این انفجار به شدت آسیب دید، اما مهم نیست. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000