امدادرسانی به ۱۸۱۵ حادثه دیده در کشور طی هفته گذشته

امدادرسانی به ۱۸۱۵ حادثه دیده در کشور طی هفته گذشته

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به هزار و ۸۱۵ نفر در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات امدادی از تاریخ اول تا هشتم بهمن ماه، گفت: در این مدت زمان امدادگران جمعیت هلال احمر، در ۶۸۱ عملیات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت به هزار و ۸۱۵ فرد حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران همچنین در یک هفته گذشته جان ۴۵۲ نفر را در حوادث مختلف جاده‌ای، طبیعی و … نجات دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۳۰۰ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی خبر داد و گفت: در این بازه زمانی، ۳۸۷ نفر از مصدومان و مجروحان ناشی از حوادث، خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به عملیات امدادگران در حوادث جاده‌ای نیز عنوان کرد: امدادگران با استفاده از تجهیزات مخصوص نسبت به رهاسازی ۸۳ خودرو و نجات ۱۲۰ مصدوم حوادث ترافیکی نیز اقدام کردند.

کد خبر 5694096

پست بعدی

باید قرآن را شنید و عمل کرد؛ به‌گونه‌ای حرکت کنیم که معلم جامعه باشیم

ش ژانویه 28 , 2023
کد خبر: 593981 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۴:۲۵:۴۶ اعتمادآنلاین | جمعی از مدیران شبکه معارف صدا و سیما، امروز شنبه هشتم بهمن ماه با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی با او دیدار و گفتگو کردند. به گزارش فارس، آیت الله جوادی آملی در دیدار با مدیران شبکه معارف صدا و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000