آگهی واگذاری بلوک استقلال منتشر شد

آگهی واگذاری بلوک استقلال منتشر شد

تسنیم نوشت:سازمان خصوصی ‌سازی با انتشار آگهی و جزئیات، خبر از واگذای بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال داد.

جزئیات برگزاری مزایده واگذاری سهام تیم باشگاه استقلال اعلام شد.

سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد در نظر دارد به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبه هیئت واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال را با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها»، از طریق فرابورس عرضه و واگذار کند.

بنا بر اعلام سازمان خصوصی‌سازی، بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال که ۵ میلیارد و ۵۰۳ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ سهم این باشگاه را شامل می‌شود به ارزش کل پایه ۲۳ هزار و ۸۶۸ میلیارد و ۶۲۰میلیون و ۹۵۰هزار و ۵۰۰ریال، به صورت ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط، طی ۶ سال با فاصله هر قسط ۶ ماه و مدت تنفس یکساله در فرابورس عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۱۷

پست بعدی

سفر به عالم ارواح در «کمدی الهی» / دوزخ تونسی‌ها در وحدت دیده شد

ش ژانویه 28 , 2023
مهر نوشت: نمایش «کمدی الهی» به کارگردانی حافظ خلیفه از کشور تونس شب گذشته در قالب بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت به صحنه رفت. در هفتمین روز از اجراهای صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر نمایش «کمدی الهی» از تونس در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰:۳۰ در تالار وحدت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000