روابط ایران و بورکینافاسو جدی‌تر شد/ حمایت مجلس از توسعه مناسبات دو کشور

روابط ایران و بورکینافاسو جدی‌تر شد/ حمایت مجلس از توسعه مناسبات دو کشور کد خبر: 593853 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۲۰:۴۰:۲۶ اعتمادآنلاین |

فاطمه قاسم پور، رییس فراکسیون زنان مجلس یازدهم گفته است که جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو می توانند با تکیه بر اشتراکات فرهنگی فیمابین در سطوح مختلف با یکدیگر همکاری و تبادل نظر نمایند.

به گزارش خانه ملت، کلیم دتامبلا کانسوله همسر نخست وزیر بورکینافاسو و هیئت همراه که برای شرکت در کنگره بین المللی زنان تأثیر گذار به تهران سفر کرده بود، با فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این راستا افزود: مجلس شورای اسلامی از توسعه و گسترش مناسبات دوستانه با بورکینافاسو در همه عرصه‌ها حمایت می کند.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش، ضمن تشریح جایگاه و حقوق زنان در کشورمان خاطرنشان کرد: حمایت از کرامت ذاتی زنان و نیل به عدالت جنسیتی، از اولویت‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران است و هیچ مانعی برای فعالیت و حضور بانوان در عرصه های مختلف سیاسی و بین المللی وجود ندارد.

هیئت بورکینافاسو نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران، از گسترش همکاریها و تبادل تجربیات میان دوکشور در حوزه توانمندسازی و مهارت افزایی زنان در زمینه های مختلف، به ویژه در حوزه اقتصادی، استقبال کردند.

شایان ذکر است در این دیدار، فاطمه رحمانی نائب رئیس فراکسیون زنان و خانواده نیز حضور داشت و درخصوص مهمترین دستاوردهای زنان در جمهوری اسلامی ایران، مطالبی را بیان کرد./

پست بعدی

مرغ مازاد محل مناقشه وزارتخانه و اتحادیه/ قیمت مرغ به کدام سمت می رود؟

ج ژانویه 27 , 2023
مهر نوشت:مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است. ولی اله فریادرس یکی از معاونت های وزارت جهاد کشاورزی در برنامه خبری سیما درباره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000