کارگردان تئاتر در نماز جمعه تهران/ عکس

کارگردان تئاتر در نماز جمعه تهران/ عکس

کارگردان تونسی حاضر در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر، ظهر امروز (جمعه هفتم بهمن‌ماه) برای اقامه نماز جمعه به مصلی امام‌خمینی (ره) رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حافظ خلیفه نویسنده و کارگردان نمایش «کمدی الهی» که از تونس در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر حضور داشت، نماز ظهر امروز خود را به امامت آیت الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران اقامه کرد.

خطیب نماز جمعه تهران در نماز جمعه این هفته همزمان با ایام برپایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و حضور یک مهمان هنرمند خارجی در نماز عبادی- سیاسی جمعه با خطاب قرار دادن هنرمندان، اظهار داشت: برخی هنرمندان که اعتقاد ندارند به آمریکا پناه می‌برند و ذلت می‌کشند، اما هنرمندانی که اعتقادشان این است که هر کار نتیجه‌ای در پیش دارد، باید از هنر خود برای جذب جوانان و نوجوانان استفاده کنند و محتوایی هنرمندانه بسازند تا با توانایی‌های خود، دل‌ها را با سفره الهی آشنا کنند؛ بنابراین نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

نمایش «کمدی الهی» نوشته دانته آلیگیری به کارگردانی حافظ خلیفه از تونس با مدت زمان ۶۰ دقیقه عصر امروز در تالار وحدت در ۲ نوبت ساعت ۱۷ و ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی از ۲۵ دی تا ۱۱ بهمن برگزار می‌شود.

کارگردان تئاتر در نماز جمعه تهران/ عکس

۵۷۲۴۵

پست بعدی

چرا بورس کالا با پیش فروش خودرو خارجی مخالف است؟

ج ژانویه 27 , 2023
مهر نوشت:آمار واردات خودرو در یک دهه اخیر نشان می‌دهد، حجم واردات این محصول به دلیل تابعیت از شرایط سیاسی و اقتصادی کلان کشور با نوسانات زیادی همراه بوده است. آمار واردات خودرو در یک دهه اخیر نشان می‌دهد، حجم واردات این محصول به دلیل تابعیت از شرایط سیاسی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000